تاریخ انتشارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۲۶۵۳۲
در دیدار رئیس پلیس بین الملل ناجا با سفیر اسپانیا در ایران بر توسعه روابط دیپلماسی پلیسی ایران و اسپانیا برای سرعت بخشی به ماموریت ها تاکید شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، سردار هادی شیرزاد با "لوپز بوسکت" سفیر کشور اسپانیا در ایران در محل پلیس بین الملل، دیدار و گفت و گو کرد و در این دیدار سردار شیرزاد به بیان محورهای مختلف دیپلماسی پلیسی و فعالیت های پلیس بین الملل پرداخت و گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران همواره بر سرعت بخشی به انتظارات و مطالبات هموطنان در خارج از کشور، به ویژه کشورهای عضو سازمان اینترپل تاکید دارد.
وی همچنین به تشریح اهداف و ماموریت های ناجا در حوزه بین الملل و گسترش تعاملات مشترک و فعالیت های پلیسی در کشورهای مختلف پرداخت و پیشنهادات خود را برای تقویت هر چه بیشتر این تعاملات و همچنین چگونگی بهره گیری از اختیارات و ظرفیت های سفارت اسپانیا در جمهوری اسلامی ایران ارائه و همچنین بر توسعه روابط دیپلماسی پلیسی ایران و اسپانیا برای سرعت بخشی به ماموریت های پلیسی تاکید کرد.
براساس در ادامه این دیدار "لوپز بوسکت" سفیر کشور اسپانیا در ایران ضمن ابراز خرسندی از این ملاقات، آمادگی خود را برای ایجاد فرصت های مناسب و رفع موانع احتمالی به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده اعلام کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴