تاریخ انتشارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۲۶۵۰۰
کشورهای غرب آسیا مخالف برگزاری ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در قطر و امارات هستند و پیشنهاد جدیدی را به AFC ارائه داده‌اند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از الریاضیه، سرنوشت ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
لیگ قهرمانان آسیا بعد از برگزاری هفته دوم به خاطر ویروس کرونا تعطیل شد. AFC اصرار دارد که این رقابت‌ها برگزار شود اما هنوز به جمع بندی نهایی برای چگونگی از سرگیری ادامه این رقابت‌ها نرسیده است.
کشورهای قطر و امارات برای میزبانی ادامه لیگ قهرمانان آسیا اعلام آمادگی کرده‌اند به ویژه قطر که اعلام کرد که ورزشگاه های جام جهانی باتوجه به شرایط ویژه و خاصی که دارند می‌توانند از همه بازی ها در غرب آسیا میزبانی کنند.
روزنامه الریاضیه عربستان به نقل از منبع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که نماینده‌های غرب آسیا یک شرط جدید برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا به AFC ارائه داده‌اند و آن برگزاری بازی ها در زمین بی طرف است.
الریاضیه نوشت: بعضی از فدراسیون های غرب آسیا پیشنهاد جدیدی را به AFC ارائه داده‌اند و آن برگزاری ادامه بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی‌طرف است.
این روزنامه عربستانی نوشت که این فدراسیون‌ها اردن را به عنوان میزبان ادامه مرحله گروهی پیشنهاد داده‌اند و دوست ندارند که بازی ها به میزبانی قطر و یا امارات برگزار شود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیم نهایی خود را درباره چگونگی برگزاری لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی نگرفته و قرار است که در جلسه 15 ژوئن بعد از بررسی همه پیشنهادها تصمیم نهایی را بگیرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما