کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی فریدونکنار خبر داد

درگیری منجر به فوت یک جوان فریدونکناری بر سر اختلاف مالی/قتل با چاقو صحت ندارد

16 خرداد 1399 ساعت 23:48

فرمانده انتظامی فریدونکنار از درگیری منجر به فوت یک جوان فریدونکناری بر سر اختلاف مالی خبر داد و گفت: هیچ آلتی در قتل وجود نداشت.


حسن هاشم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از وقوع یک حادثه منجر به فوت در فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: عصر روز گذشته (جمعه) دو جوان که دارای ۲۴ سال سن بودند به دلیل اختلاف قبلی که بر سر مسائل مالی بوده باهم درگیر شده که در همین حین یکی از آن‌ها دیگری را هُل داده که متاسفانه فرد دیگر به زمین افتاده و به علت برخورد سر با دیوارچه بلوکی کنار خیابان جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.
 
وی با تکذیب خبرهایی که در کانال‌های مجازی منتشر شده است، خاطرنشان کرد: موضوعاتی مانند قتل با چاقو یا ضربه با آجر که پس از این حادثه در کانال‌های مجازی منتشر شده صحت ندارد و بر اساس اظهاراتی که شاهد ماجرا مطرح کرده در اثر برخورد با دیوارچه کنار خیابان مقتول به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی فریدونکنار تصریح کرد: یکی دیگر از شایعاتی که مطرح شده بود حضور طرفین دعوا و آغاز درگیری در منزل اقوام آن‌ها بوده که این موضوع هم صحت نداشته بلکه قاتل از شهروندان فریدونکناری و مقتول از اهالی روستای سوته این شهرستان بوده و هیچ نسبتی باهم نداشتند.

هاشم‌پور با بیان اینکه حادثه در خیابان پاسداران دو فریدونکنار رخ داده است، گفت: نوع اتفاق، درگیری منجر به فوت بوده که قاتل دستگیر و برای بررسی پرونده در بازداشت به سر می‌برد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 426478

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426478/درگیری-منجر-فوت-یک-جوان-فریدونکناری-سر-اختلاف-مالی-قتل-چاقو-صحت-ندارد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com