BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> برطرف شدن مشکل آب آشامیدنی 3 شهر مازندران تا پایان امسال | بلاغ نیوز
مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران خبر داد

برطرف شدن مشکل آب آشامیدنی 3 شهر مازندران تا پایان امسال

تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۴۲۶۴۷۴
مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران از برطرف شدن مشکل آب آشامیدنی فریدونکنار تا پایان سال جاری خبر داد.
۰
plusresetminus
برطرف شدن مشکل آب آشامیدنی 3 شهر مازندران تا پایان امسال
به گزارش بلاغ، محمدابراهیم یخکشی طی گفت‌وگویی اظهارکرد: یکی از مشکلات شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار تامین آب شرب بوده که طرحی برای رفع این مشکل تهیه شده است.
 
وی با اشاره به اینکه طرح درازمدت در سد البرز برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: درحال حاضر خط لوله انتقال آب، تا بابلسر اجرا شده که سه کیلومتر در حوزه شهری بابل باقیمانده و در هفته آتی پیمانکار مستقر و عملیات اجرایی این سه کیلومتر را نیز تا هفته آینده، آغاز می‌کند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مهمی که مدنظر ما است، تصفیه خانه بابل بوده که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد و اگر این مهم صورت گیرد برای همیشه مشکل آب سه شهرستان بابل، بابلسر و فریدونکنار برطرف می‌شود.

یخکشی با بیان اینکه دولت امسال توجه بهتری در زمینه پروژه‌های آب مازندران کرده است گفت: دولت امسال مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از محل بحران و ۴۰ میلیارد تومان از محل پیوست قانون برای پروژه تصفیه خانه و همچنین سه کیلومتر خط انتقال آب اختصاص داده است.

وی یادآور شد: تاکنون از محل اعتباری این دو منبع مبلغ ۶۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد که البته پیمانکاران مبلغ ۳۰ میلیارد تومان مطالبه دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴