کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت بهزیستی مازندران از راه‌اندازی مؤسسات خیریه

16 خرداد 1399 ساعت 23:50

مدیرکل بهزیستی مازندران به حمایت بهزیستی مازندران از صدور مجوز برای راه‌اندازی مؤسسات خیریه خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل ازفرزاد گوهردهی در گفت‌وگو با خبرنگار در سوادکوه با اشاره به اینکه متولی صدور پروانه فعالیت سمن‌ها استانداری، بهزیستی و برخی از ادارات دیگر هستند، گفت: مؤسسات خیریه هم با مجوز بهزیستی تشکیل می‌شوند و فعالیت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران در پاسخ به سوالی درباره سازماندهی و تشکیل مؤسسات خیریه با توجه به اقبال گسترده عمومی درباره پویش اکسیژن در سوادکوه و مسیر طولانی اخذ اثر انگشت و فرایند اداری برای خیران که باعث دلسردی آنان را فراهم می‌کند، گفت: قانون‌گذار برای صدور مجوز فعالیت سمن‌ها، دستورالعمل‌ها و قوانین خاصی را مصوب کرد که نمی‌توان از آن تخطی کرد و سوء پیشینه ها و سایر روال قانونی باید در پرونده متقاضیان موجود باشد.
وی خاطرنشان کرد: برای صدور مجوز فعالیت خیریه‌ها، مدارک مورد نظر قانونی باید توسط متقاضیان تهیه و در پرونده موجود باشد و دریافت مدارک از ادارات و نهادهای دیگر توسط متقاضیان راه‌اندازی مؤسسات، الزام قانونی دارد ولی ما اطمینان می دهیم که پس از طی کردن مراحل قانونی در ادارات و نهادهای دیگر در کمترین زمان ممکن به صدور مجوز برای راه‌اندازی مؤسسات خیریه اقدام می‌کنیم.
گوهر‌دهی از وجود صندوق مشارکت‌های مردمی در بهزیستی با شماره حساب اختصاصی خبر داد و افزود: صندوق مشارکت‌های مردمی و اجرای نیت‌های خاص با توجه به شرایط و مکان مورد نظر مشارکت‌کنندگان موجود است و ما از آن استقبال می‌کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 426464

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426464/حمایت-بهزیستی-مازندران-راه-اندازی-مؤسسات-خیریه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com