تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۶۴۶۰
مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفت: از نیمه اسفند 98 تاکنون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به طور جدی در شناورهای مسافری بندرعباس به قشم و بالعکس و بندرعباس به هرمز و بالعکس در حال اجرا است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمد احمدی‌زاده پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در بندرعباس اظهار کرد: رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در شناورهای مسافری در مسیر بندرعباس - قشم و بندرعباس - هرمز و بالعکس از نیمه اسفند 98 تاکنون در حال اجراست.
وی افزود: شناورهایی با ظرفیت 62 نفر تنها مجاز به مسافرگیری تا 45 نفر، شناورهایی با ظرفیت 112 نفر تنها مجاز به مسافرگیری تا 75 نفر و شناورهای بزرگ بالای 200 نفر نیز تنها مجاز به مسافرگیری تا 135 نفر هستند و واحدهای کنترل بلیت در بندر شهید حقانی حتما این موضوع را رعایت می‌کنند تا تراکم جمعیت در شناورها بالا نرود و از طرف دیگر افراد بتوانند با فاصله یک صندلی از یکدیگر در شناورها بنشینند.
مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس با بیان این که طی هفته‌های اخیر، الزام داشتن ماسک را در بنادر و شناورها به اجرا درآورده‌ایم، عنوان کرد: در ورودی بندر امکان خرید ماسک با قیمت مناسب را فراهم کرده‌ایم که افرادی که ماسک به همراه ندارند، بتوانند ماسک خریداری کرده و در شناور و محیط بندر استفاده کنند.
احمدی‌زاده خاطرنشان کرد: برخی افراد با ورود به شناورهای مسافری احساس می‌کنند که رعایت فاصله‌گذاری صورت نگرفته است چرا که افراد دارای نسبت خانوادگی در کنار هم می‌نشینند و اغلب افراد به صورت دسته‌جمعی و خانوادگی به قشم سفر می‌کنند و در شناورها نیز کنار یکدیگر می‌نشینند اما تأکید و الزام ما بر این است که مسافران فاصله اجتماعی را از یکدیگر رعایت کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰