تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۴۲۶۴۴۵
کارگردان جوان و خوش ذوق اراکی مجموعه سین مثل سواد را به سفارش نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش پرورش استان مرکزی جلوی دوربین می‌برد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسعید حران اف کارگردان جوان و خوش ذوق اراکی مجموعه سین مثل سواد را به سفارش نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش پرورش استان مرکزی جلوی دوربین می‌برد.
این پروژه مجموعه چند فیلم کوتاه در مورد آثار بیسوادی در زندگی روزمره و تاثیر آن در ناهنجاری‌های جامعه مثل کلاهبرداری، عدم کنترل فرزندان، فرهنگ غلط ممنوع التحصیل بودن دختران و... است که با بازی وحیدرضا فارسی، مجتبی صالح رعیتی، سهام قاسمی، حسام آرمان شکیب، حسین ابطحی، سمانه رضایی و محمد سپه‌سالار و  چندی از بازیگران استان با تصویربرداری کوروش مرشدسلوک، صدابرداری محمد عزیزی، نویسندگی یونس حران‌اف، تولید اسماعیل کمالفر و تهیه کنندگی و کارگردانی سعید حران‌اف مراحل تولید و تصویر برداری را پشت سر می‌گذارد.

میرزایی مسئول نهضت سوادآموزی استان نیز به عنوان کارشناس فرهنگی پروژه با گروه سازنده همکاری می‌کند.

سین مثل سواد  تلنگری است بر ساده انگاری مساله سواد و سواد رسانه‌ای  و نقش آن در زندگی افراد جامعه که با نگاهی ساده مخاطب را به فکر وا می‌دارد.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴