عضو کمیته آموزش فدراسیون جهانی تکواندو گفت: اولویت سلامت ورزشکاران است و از ابتدا نیز من مخالف برگزاری مسابقات لیگ در این شرایط خطرناک بودم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسید نعمت خلیفه در گفت و گو با خبرنگار  در خصوص برگزاری کلاس های مربیگری آنلاین با مربیان مطرح دنیا، اظهار داشت: بخاطر بحث کرونا، دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با هیأت رئیسه و کمیته‌های مختلف جلساتی را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند. من نیز عضو کمیته آموزش فدراسیون جهانی هستم، روز سه‌شنبه  ۱۳ خردادماه در این جلسه ویدئو کنفرانس در خصوص برنامه‌ریزی جهت آموزش در دوران کرونا و پسا کرونا به صورت غیرحضوری حضور داشتم. برهمین اساس در این شرایط کرونایی اولین جلسه آنلاین کلاس‌های مربیگری یک هفته دیگر در فنلاند برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص برگزاری لیگ برتر تکواندو، نیز تصریح کرد: چند روز آینده در فدراسیون تکواندو یک جلسه ای با حضور سرپرستان و مربیان در خصوص تعیین تکلیف لیگ برتر برگزار خواهد شد. اولویت، سلامت ورزشکاران است و از ابتدا نیز مخالف برگزاری مسابقات در این شرایط خطرناک بودم. کل اروپا از جمله انگلیس، اسپانیا و ایتالیا لیگ‌هایشان را تعطیل می‌کنند ما هم باید از آنها الگوبرداری کنیم.
وی افزود: در بحث فوتبال لیگ برتر و لیگ یک کشورمان نیز به محض اینکه تمرینات تیمها را آزاد کردند، برخی از تیمها هر کدام 5 یا 6 فوتبالیست تست مثبت کرونا داشتند. بنابراین بهتر است در راستای  سیاست گذاری وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا در ورزش حرکت کنیم تا هر چه زودتر این بحران را هم پشت سر بگذاریم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴