تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۲۶۴۲۵
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای تقویت همکاری‌های دانشگاه سمنان و دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام آمادگی کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی دانشگاه سمنان ، پرویز کوخایی در ششمین جلسه ستاد هماهنگی اقدامات جهادی دانشگاهیان دانشگاه سمنان برای مقابله با ویروس کرونا، با ارائه پیشنهاد ایجاد آزمایشگاه پیشرفته، ضمن اشاره به توانمندی‌های دانشکده دامپزشکی و گروه زیست‌شناسی دانشگاه سمنان، بر آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان جهت همکاری بیشتر با دانشگاه سمنان تأکید کرد.
کوخایی خاطرنشان کرد: همکاری خوب این دو دانشگاه بزرگ استان جهت رفع مشکلات مردم با تعریف‌ طرح‌های مشترک و همدلی مناسب موجود بین مسؤولان دو دانشگاه افزایش خواهد یافت.
محمدحسن یوسفی، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان تراکم جمعیتی کم و معین بودن استان سمنان برای استان‌های پرجمعیت مجاور را مزیتی برای احداث و تجهیز آزمایشگاه‌های پیشرفته زیستی در این استان دانست.
وی ضمن تأکید بر آمادگی همکاران دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان برای مشارکت در طرح‌های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی سمنان، به بیان برخی از توانمندی‌های این دانشکده در زمینه ویروس‌شناسی و بیماری‌های عفونی پرداخت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴