با توجه به گزارش منتشر شده توسط یک وکیل کانادایی درباره وزنه‌برداری، ادامه فعالیت مدیر اجرایی این فدراسیون نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاورسلا پایاندرا رئیس موقت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) اعلام کرد وضعیت آتیلا آدامفی مدیرکل IWF بعد از گزارش مک‌لارن تحت بررسی قرار می‌گیرد.
با بررسی شواهد مک لارن مبنی بر اینکه برخی از اعضای هیات اجرایی پست خود را از طریق رشوه به دست آورده‌اند احتمالا تحقیقات مستقل دیگری هم وجود خواهد داشت.
مک‌لارن وکیل کانادایی، در گزارش خود که روز گذشته منتشر شد هیچ اسمی از اینکه چه کسانی یا چه تعداد در این موضوع دخیل هستند نبرد اما به کمیسیون نظارت اطلاعاتی داده خواهد شد.
پاپاندرا در این باره اظهار داشت: هدف من و مذاکراتی که با کمیسیون نظارت و یکپارچگی داشتم این است که یک نهاد خارجی ایجاد کنیم، همان طور که آن را با تحقیقات مک‌لارن انجام دادیم تا درباره هرگونه ادعای اعضای هیات اجرایی که درگیر آن هستند و هرگونه سوء رفتار مربوط به روند انتخابات تحقیق کنیم.
قبل از انتشار گزارش مک‌لارن، گزارشاتی در خصوص پایان فعالیت آدامفی در تورنتو منتشر شد. آدامفی داماد تاماش آیان رئیس سابق فدراسیون جهانی وزنه‌برداری است.
براساس گزارش مک‌لارن، تاماش آیان به مفقودی 10 میلیون دلار و مخفی کردن 40 نمونه تست دوپینگ محکوم شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴