کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قطر، ازبکستان و امارات، 3 گزینه برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

16 خرداد 1399 ساعت 15:00

قطر، ازبکستان و امارات خواهان میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز هستند.


به گزارش بلاغ به نقل ازروزنامه ورزشی استادالدوحه، ازبکستان و امارات به همراه قطر شرایط خود را برای برگزاری ادامه مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال قاره اعلام کرده اند.
بعد از انکه در جلسه ویدیوکنفرانسی چهارشنبه اعضای کنفدراسیون، کشورهای دارای نماینده در مسابقات، موافقت خود را برای برگزاری ادامه مسابقات به صورت تجمیعی در کشوری خاص اعلام کردند، بحث انتخاب میزبان پیش آمد.
کشورهای عضو AFC به عالی‌ترین مرجع فوتبال قاره برای پیشبرد مسابقات ناتمام فصل جاری، گزینه برگزاری مسابقات به صورت تجمیعی را پیشنهاد کردند که قرار است در جلسه 26 خرداد، کمیته اجرایی این سازمان آن را تایید یا رد کند.
البته در صورت تایید این طرح، به نظر می رسد شرایط قطری‌ها با توجه به سازماندهی عظیمی که آنها در راه برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 کرده‌اند، نسبت به ازبک‌ها و اماراتی ها بهتر باشد.
زیرا ورزشگاه‌های مدرن قطر مجهز به سیستم کاملا پیشرفته تهویه مطبوع و فن‌آوری خنک کردن فضای ورزشگاه‌هاست.
این در حالیست که منابع نزدیک به کنفدراسیون گفته‌اند در صورت جمع‌بندی و انتخاب مدل برگزاری به روش تجمیعی، کشوری را برخواهند گزید که از ورزشگاه‌های با امکانات تهویه مطبوع قوی در اختیار داشته باشند.
به همین خاطر اگرAFCدر این مورد تصمیم‌گیری کند،‌ مسابقات بخش غرب آسیا در تاریخ‌های 24 شهریور تا 8 مهر و مسابقات بخش شرق قاره در تاریخ 14 آبان تا 9 آذر برگزار خواهند شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 426398

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426398/قطر-ازبکستان-امارات-3-گزینه-برگزاری-مسابقات-لیگ-قهرمانان-آسیا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com