تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۲۶۳۸۶
جلسه ستاد مدیریت بحران با هدف آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه آتش سوزی احتمالی در مراتع و عرصه های طبیعی دیشموک برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ دیشموک جلسه ستاد مدیریت بحران با هدف آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه آتش سوزی احتمالی در مراتع و عرصه های طبیعی دیشموک برگزار گردید.
صفا حبیبی فر بخشدار دیشموک گفت: منابع طبیعی یکی از مهمترین و با ارزش ترین سرمایه های ملی و خدادادی است که نقش آن در حیات اقتصادی و اجتماعی انسان ها بسیار ضروری و مهم است.

وی افزود: جهت حفظ و حراست بیشتر از عرصه های منابع طبیعی همه دستگاه های اجرایی بخش دیشموک با همکاری اداره منابع طبیعی آمادگی لازم جهت مقابله با هرگونه آتش سوزی احتمالی را داشته باشند.

بخشدار دیشموک ادامه داد: از همکاری های فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در سال گذشته به جهت خاموش کردن آتش در کوه منبل تقدیر که مقرر گردید حوزه مقاومت بسیج دیشموک،شهردار و شورای اسلامی شهر نسبت به تشکیل اکیپ اطفاء حریق در بخش اقدام کنند.
حبیبی فر افزود: در ایام تعطیلات پیش رو کلیه مدیران در دسترس بوده و مسئولیت هماهنگی جهت مهار آتش سوزی در پسماند و بقایای کشاورزی برعهده جهادکشاورزی بخش باشد وکلیه اعضا ملزم به همکاری در این خصوص هستند.

وی ادامه داد: نیاز هست نقاطی جهت ایجاد آتش بر توسط اداره منابع طبیعی و جهادکشاورزی تعیین و شهرداری با دستگاه های مکانیکی همچون لودر نسبت به ایجاد آن اقدام کند.
بخشدار دیشموک گفت: از فرماندار کهگیلویه خواستار پیگیری و تعیین سهمیه اعتبارات حوادثی بخش دیشموک از طریق مدیریت بحران استانداری هستیم.

وی افزود: به همه دستگاه ها همچون اداره آموزش و پرورش و آتش‌نشانی دیشموک آماده باش کامل داده شد که در صورت نیاز با تجهیزنیروی انسانی همکاری های لازم در خصوص خاموش کردن آتش سوزی را داشته باشند.

حبیبی فر ادامه داد: در این ایام که رطوبت هوا و گرمای شدید در شعله ور شدن آتش تاثیرگذار است از عموم مردم بخش دیشموک خواستار عدم روشن کردن آتش در طبیعت و یا عدم رهاکردن آتش پس از روشن شدن هستیم تا حوادث احتمالی با مراقبت های لازم ایجاد نگردد.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴