تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۶۳۸۴
مقامات ذیربط تاجیکستان انتشار اخبار در مورد ازسرگیری پروازهای بین المللی از جمله در مسیر روسیه را تکذیب کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمقامات ذیربط تاجیکستان انتشار اخبار در مورد از سرگیری پروازها در مسیر روسیه را تکذیب کردند.
 آژانس هواپیمایی کشوری وابسته به دولت تاجیکستان امروز در بیانیه ای گفت که هیچ یک از شرکت هواپیمایی این کشور مجوز انجام پرواز خارجی را دریافت نکرده اند.
بنابر این بیانیه، پروازهای بین المللی از جمله در مسیر روسیه تنها بعد از بهبود وضعیت بهداشتی و اپیدمی از سرگرفته خواهد شد و در این مورد مقامات رسمی تاجیکستان اطلاع رسانی خواهند کرد.
به این خاطر  آژانس هواپیمایی کشوری تاجیکستان خطاب به شهروندان این کشور خواستار عدم خریداری بلیط هواپیما به تاجیکستان و بالعکس شده است.
برخی رسانه‌های تاجیکستان در مورد  آغاز فروش بلیط های هواپیما توسط برخی شرکت های هواپیمایی روسیه در مسیر این کشور از پایان ماه جاری خبر داده بودند.
بنابر این گزارشات شرکت های هوایپمایی «یوت ایر» و «خطوط هوایی اورال» روسیه در وب سایت‌های رسمی خود فروش بلیط پروازهای مستقیم از مسکو به شهرهای دوشنبه و خجند تاجیکستان را آغاز کردند.
تاجیکستان از 20 مارس ارتباط هوایی در تمامی مسیرها را قطع کرد. روسیه  به نوبه خود از 27 مارس در پی شیوع کرونا ارتباط منظم هوایی با خارج را قطع کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴