داور بین المللی کشورمان گفت: افتخارات زیادی در داوری دارم و مدرکم کارشناسی ارشد است، اما هیچ گونه شغلی ندارم و بیکار هستم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازداود خوش نظر در گفت‌وگو با خبرنگار ، با اشاره به اینکه داور بین المللی و درجه یک کشتی هستم و در رقابت‌های بین المللی زیادی قضاوت کرده‌ام، اظهار داشت: 8 سال است که دنبال کار هستم و با وجود اینکه نامه فرماندار هم مبنی بر به کارگیری‌ام وجود دارد، اما هیچ ارگانی توجهی نمی‌کند. هرجا که مرا می‌بینند می‌گویند تو افتخار شهر ری هستی، اما موقعی که درخواست کار دارم، اهمیتی نمی‌دهند.
وی ادامه داد: فرماندار شهر ری نامه‌ای را به شورای شهر باقرشهر نوشته بود که مرا جذب کنند، اما آنها مخالفت کردند و جواب توهین آمیزی به من دادند و گفتند هرکسی را بخواهند استخدام می‌کنند.
داور کشتی کشورمان در مورد اینکه آیا با فدراسیون هم صحبت کرده‌اید یا خیر، گفت: با علیرضا دبیر صحبت کردم و او گفت نیروی مازاد داریم، اما هرکجا که باشد، نامه می‌زنم. متاسفانه رابطه جای ضابطه را گرفته و هرجا که رابطه باشد کارتان راه می‌افتد.
خوش‌نظر عنوان کرد: در رقابت‌های جوانان جهان، پیشکسوتان جهان، قهرمانی اروپا و رقابت‌های دیگری قضاوت کردم و مدرک کارشناسی ارشد ورزشی دارم، اما هیچ کجا به فراخور مدرک و توانایی‌هایی که دارم، کار نمی‌دهند.
وی در مورد اینکه چرا مربیگری کشتی نمی‌کند، گفت: کشتی هم پولی ندارد. برای مربیگری شما 300، 400 تومان در ماه بیشتر درآمد نخواهید داشت. آیا با این مبلغ می‌توان زندگی کرد؟ نمی دانم شاید اگر در ایام انتخابات برای مسئولان شهر تبلیغات می کردم، الان وضع به شکل دیگری بود، اما من صلا دوست ندارم از این کارها انجام دهم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴