تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۲۶۳۷۱
کارشناس خبره فدراسیون والیبال گفت: با اصلاح آیین‌نامه مشکلی برای حضور دو تیم از ارومیه در لیگ برتر والیبال وجود نخواهد داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار ، درمورد برگزاری جلسه هیأت رئیسه و موضوعاتی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: در ابتدا سالروز رحلت امام خمینی (ره) و حادثه 15 خرداد را تسلیت می‌گویم. درمورد جلسه هیأت رئیسه هم باید بگویم که نشست بسیار خوبی بود که در ابتدا نکات مهم توسط ریاست فدراسیون به اعضا اعلام شد.
وی ادامه: موضوع اصلی در این جلسه مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان بود. نکات مختلفی بیان شد و در نهایت هیأت رئیسه این اختیار را به فدراسیون داد تا شرایط را بیشتر و بهتر بررسی کند. فکر می‌کنم هنوز جمع‌بندی نهایی درخصوص استفاده از مربی داخلی با مشاور خارجی یا استفاده از سرمربی خارجی صورت نگرفته است.
کارشناس خبره فدراسیون والیبال گفت: چند مورد هم در آیین‌نامه وجود داشت که باید بیشتر بررسی می‌شد. موضوع اول مربوط به کسر 10 درصد از قرارداد لژیونرها بود و موضوع دوم هم حضور دو تیم از یک شهر در لیگ برتر که مقرر شد تا هر دو بند اصلاح شده و در جلسه بعدی مورد تایید قرار بگیرد. بر این اساس مانعی برای حضور دو تیم از ارومیه با حفظ نکات مدنظر وجود ندارد.
افشاردوست درپاسخ به این سوال که آیا درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان هم بحثی مطرح شد یا خیر، تصریح کرد: بیشتر موضوعات حول محورهایی بود که گفتم؛ بحث اول انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان و موضوع دوم هم به بندهایی از آیین‌نامه مربوط می‌شد.
وی درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد: اگر قرار باشد برای تیم ملی از مربیان ایرانی استفاده کنیم، باید همدلی و وفاق مضاعف در تیم ملی والیبال ایران ایجاد شود تا شاهد حضور شایسته ایران در این رقابت‌ها باشیم. به هر حال در شرایط کنونی فرصت زیادی برای انتخاب سرمربی تیم ملی داریم و باید با دقت و مشورت بیشتری در این خصوص تصمیم‌گیری شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰