دستورالعمل بهداشتی کرونا در اختیار فرمانداران قرار گرفت؛

آغاز اجرای طرح دریا در مازندران/فعالیت رسمی 900 ناجی غریق شروع شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۲۶۳۲۹
دستورالعمل بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرای طرح دریا در اختیار فرمانداران 15 شهر ساحلی مازندران قرار گرفت و گردشگران تنها در نقاطی که طرح دریا در آن اجرا می‌شود شنا کنند تا حوادث تلخ را برای خانواده‌ها شاهد نباشیم.
۰
plusresetminus
آغاز اجرای طرح دریا در مازندران/فعالیت رسمی 900 ناجی غریق شروع شد
به گزارش بلاغ، علی رجبی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح دریا از امروز، براساس دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت کشور ، در سواحل مازندران گفت: دستورالعمل بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرای این طرح در اختیار فرمانداران 15 شهر ساحلی مازندران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تا نیمه اول خرداد در هر شهرستان حداقل یک طرح اجرایی شد افزود: برای اجرای کامل این طرح مقرر شد ناجیان غریق و کمیته ‌های 12 گانه استانداری اعم از فرهنگی، امنیتی، بهداشتی و بازرسی، براساس شرح وظایف ابلاغی وزارت کشور اقدام کنند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه رجبی از مسافران و گردشگرانی که سواحل دریای خزر را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می کنند خواست: اصول بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا را رعایت و به توصیه‌های نیروهای ناجیان غریق، هلال احمر و اجراییات استانداری که در سواحل استان مستقر هستند توجه کنند.

رجبی خاطرنشان کرد: گردشگران تنها در نقاطی که طرح دریا در آن اجرا می‌شود شنا کنند تا حوادث تلخ را برای خانواده‌ها شاهد نباشیم.


غرق شدن دو نفر در آبهای خزری

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: پیش از اجرای رسمی طرح دریا ، دیروز،چهارشنبه 14 خرداد ، دو نفر طعمه آب های ساحلی بخش خصوصی شهرستان‌های نوشهرو عباس‌آباد شدند.

نقی کریمیان با بیان اینکه ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران از نخستین روز خرداد تاکنون 44 نفر را از مرگ‌ حتمی در دریا نجات دادند که از این تعداد 39 مرد و 5 زن هستند افزود:در حادثه دیروز غرق شدگی عباس آباد 6 نفر از خانواده غرق شده بودند که با کمک ناجیان منطقه حادثه خیز نجات یافتند.

کریمیان با اشاره به اجرای 97 طرح سالم‌سازی دریا امسال در سواحل مازندران و فعالیت 6 گروه سیار برای بازرسی از نوار ساحلی خاطرنشان کرد: از ابتدای خرداد 500 ناجی غریق در سواحل استان مستقر شدند که فعالیت رسمی 900 ناجی غریق از امروز آغاز شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴