تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۲۶۳۲۰
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده سرعت وزش باد در اغلب مناطق کشور قابل ملاحظه است که در برخی مناطق نظیر شرق و جنوب شرق و جنوب غرب موجب گردوخاک می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازصادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره وضعیت جوی کشور بیان کرد: در 2 روز آینده خصوصاً در ساعات بعدازظهر ابرناکی و رگبار پراکنده در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ساحل خزر پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: روز شنبه 17 خرداد در آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات شرق تهران، همچنین سواحل خزر رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود و این شرایط روز یکشنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، سواحل شرقی خزر و ارتفاعات شرقی تهران حاکم است.
ضیائیان گفت: روز دوشنبه 19 خرداد در شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده باران داریم.
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در پنج روز آینده سرعت وزش باد در اغلب مناطق کشور قابل ملاحظه است که در مناطقی از شرق، جنوب شرق، جنوب و جنوب غرب موجب گردوخاک خواهد شد.
وی با بیان اینکه از 17 خرداد دما در نوار شمالی کشور کاهش می‌یابد، گفت: تا اواسط هفته پیش‌رو در نوار شمالی کشور هوای خنک ماندگار است. 
ضیائیان ادامه داد: امروز تا شنبه خلیج فارس مواج است و روزهای شنبه و یکشنبه دریای عمان مواج خواهد بود.
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 5 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.
وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 38 و 26 درجه خواهد بود. 
ضیائیان گفت: امروز در پایتخت آسمان قسمتی ابری، جهت باد غربی و سرعت باد 11 کیلومتر بر ساعت است، دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 6درصد است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴