تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۲۶۲۹۳
میزان فروش خودرو در بازار استرالیا در ماه گذشته میلادی یک کاهش ۳۵ درصدی را تجربه کرده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بر اساس آمار و گزارش های منتشر شده از سوی اتاق فدرال صنایع خودروسازی در استرالیا در ماه گذشته، مه ۲۰۲۰ میلادی، ۵۹ هزار و ۸۹۴ دستگاه خودرو در این کشور فروخته شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یعنی مه ۲۰۱۹ میلادی که ۹۲ هزار و ۵۶۱ دستگاه خودرو به فروش رفته بود، ۳۵.۳ درصد کاهش داشته است.
به عبارتی دیگر با این که اوضاع فروش خودرو در استرالیا اندکی نسبت به ماه قبل از آن یعنی آوریل ۲۰۲۰ بهبود یافته اما همچنان وضعیت بحرانی را تجربه کرده و پیش رو دارد. 
طبق گزارش وب‌سایت ۷news، میزان فروش خودرو در بازار استرالیا در آوریل، ۴۸.۵ درصد سقوط کرده بود. 
همچنین به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، ماه گذشته میلادی کمترین میزان فروش خودرو در ماه مه در ۳۰ سال گذشته را به نام خود به ثبت رسانده است.
در این میان تویوتا توانسته همچون گذشته عملکرد مناسب و قدرتمندی را داشته باشد و بتواند همچنان در بازار استرالیا که هم اکنون به شدت تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا و همچنین مسائل قبلی همچون آتش سوزی های گسترده قرار گرفته و ضعیف شده است، رهبری و سلطه خود را نیز ادامه دهد و ۱۴ هزار و ۴۶۶ دستگاه خودرو را در این کشور در ماه گذشته میلادی به فروش برساند و از رقبای قدرتمند و آسیایی خود همچون مزدا و هیوندای سبقت بگیرد.
مزدا با فروش ۵۶۶۱ دستگاه و هیوندای با فروش ۴۱۰۹ دستگاه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم موفق ترین برندهای خودروسازی در بازار استرالیا جای گرفته اند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲