تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۲۶۲۳۱
کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید مراقب باشیم مکتب امام خمینی(ره) که همان مکتب اسلام ناب محمدی است دربرابرش اسلام آمریکایی وجود دارد و شیاطین در تلاش‌اند که اسلام را تحریف کنند و به جای آن اسلام ابوسفیانی و معاویه‌ای که امروز اسلام آمریکایی است را ترویج کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحسن نصری  در گفت‌وگو با خبرنگار  در اصفهان اظهار کرد: مکتب امام خمینی مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است چرا که بر اساس مبانی قرآن و عترت و عقل است؛  امام بزرگوار ما که همه سیاستمداران شرق و غرب دنیا را ضربه‌ فنی کردند پیرو قرآن مجید بودند و فهم و تدبر درست در آیات قرآن و مکتبی که بر محور قرآن مجید است.
کارشناس مسائل سیاسی ضمن بیان این‌که مبنای دیگر مکتب امام، عقلانیت است، گفت: عقلانیت مکتب امام عقلی است که می‌خواهد انسان را بنده خدا قرار دهد و بهشت را نصیب او گرداند چرا که عقل دنیوی که در غرب هم وجود دارد و امام موسی کاظم فرمودند:« عقلی که مارا بنده خدا قرار دهد و بهشت را نصیب ما گرداند. این عقل است نه عقل معاشی که دنبال سودجویی است.»
وی در بیان وجود معنویت در مکتب امام، تصریح کرد: نگاه توحیدی داشتن، عبادت و بندگی خدا را انجام دادن، الهی شدن همه امور، جهاد فی سبیل الله، انفاق فی سبیل الله، هجرت فی سبیل الله، کسب رضای خدا در هر حرکتی از جمله ویژگی‌های بارز امام بود، مشتری اعمال  و رفتار اما خد بود که او را با اخلاص می‌کرد و این اخلاص معنویت را شکل می‌دهد که همان اصل فطرت انسان‌ها است.
نصری در بیان شاخص عدالت در مکتب امام، خاطر نشان کرد: عدالت‌خواهی با فطرت انسان‌ها هماهنگ است و امروزه بشر تشنه‌ عدالت است، جنبش وال‌استریت در آمریکا، جنبش جلیقه زردها در فرانسه، جنبش جلیقه نارنجی‌ها در ایتالیا، بحران‌های هفته‌های اخیر در آمریکا طوری که مردم آمریکا پرچم کشور خودشان را آتش می‌زنند، اعتراض به بی‌عدالتی در نظام سرمایه‌داری غرب به خاطر هماهنگی عدالت با فطرت انسان‌ها است.
کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: امام از این ویژگی بهره بردند و وقتی حکومت ستمشاهی فروپاشید ساختار جدیدی را بنا کردند و قانون اساسی بر اساس این اصول شکل گرفت و موفق شدند در جنگ تحمیلی در برابر تحریم ها، تهدیدهای دشمنان و تبلیغات و جنگ روانی دشمن مقابله کنند.
وی در خصوص مراقبت از مردم و جوان‌ها گفت: باید مراقب باشیم مکتب امام خمینی که همان مکتب اسلام ناب محمدی است دربرابرش اسلام آمریکایی وجود دارد و شیاطین انس و جن در تلاش‌اند که اسلام را تحریف کنند و اسلام ابوسفیانی و معاویه‌ای که امروز اسلام آمریکایی است را ترویج کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴