تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۲۶۱۷۵
مدیرعامل باشگاه شهداب یزد گفت: سقف پرداخت ما برای بازیکنان داخلی و خارجی فرقی نمی‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ، درمورد شرایط تیم والیبال شهداب یزد برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ترکیب تیم ما تقریباً نهایی شده است. اخیراً با یک سرعتی‌زن برزیلی هم مذاکره کرده و با وی به توافق رسیده‌ایم. 
وی ادامه داد: برای ادامه کار خود تنها به یک دریافت کننده خوب نیاز داریم. گزینه‌ای مدنظر داشتیم که راهی تیم دیگری شد و ما همچنان به دنبال یک دریافت کننده خوب هستیم. امکان دارد اگر کادر فنی صلاح بداند از یک بازیکن خوب خارجی هم در این پست استفاده کنیم.
مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درمورد اینکه آیا جذب بازیکن خارجی از نظر مالی برای تیم‌های ایرانی به صرفه است یا خیر، تصریح کرد: ما به دنبال بازیکنانی خواهیم رفت که کیفیت بالایی داشته باشند، اما مبلغ بالایی دریافت نکنند. سقف پرداخت ما برای بازیکنان داخلی و خارجی فرقی نمی‌کند. به عنوان مثال اگر قرار باشد 100 میلیون به یک بازیکن داخلی بدهیم، همین مبلغ را به صورت دلار یا یورو به بازیکن خارجی هم خواهیم داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲