رئیس هلال احمر سوادکوه خبر داد

واژگونی تریلی در محور سوادکوه+تصویر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۴۲۶۱۳۴
رئیس اداره جمعیت هلال احمر سوادکوه از واژگونی تریلی در این شهرستان خبر داد.
۱
plusresetminus
واژگونی تریلی در محور سوادکوه+تصویر
وحید متانی طی گفت‌وگویی با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: طی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مازندران مبنی بر واژگونی یک دستگاه تریلی و مصدومیت راننده آن، سریعا یک تیم امدادی از پایگاه امدادی جوارم به محل حادثه اعزام شد. 
 
رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه افزود: پس از دسترسی به راننده و انجام اقدامات اولیه، راننده جهت تکمیل مراحل به بیمارستان شهدای زیراب انتقال داده شد.
 
*انسداد محور سوادکوه
 
کوروش روشن نیز طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به نیاز هماهنگی جرثقیل سنگین در این محور و هدایت جرثقیل جهت آزاد سازی تریلی واژگون شده به محل حادثه  مسافران مدت زمان کوتاهی در ترافیک ماندند.
 
وی افزود:با هماهنگی و مدیریت پلیس راه، راهور و اداره راهداری سوادکوه، جاده در ۳۰ دقیقه بعد حادثه به صورت رفت و برگشت در یک لاین جاده از شمال به جنوب محور بازگشایی شد.
 
رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای سوادکوه خاطرنشان کرد:بعد از وروردجرثقیل با تلاش عوامل و هدایت تریلی به کناره جاده محور باز و ترددبه صورت عادی ادامه دارد.
 
وی افزود: با کمک عوامل راهداری و پلیس راه جهت ایمنی جاده از بار جو پاکسازی شد.
 
روشن در پایان ضمن عذرخواهی از مسافران عزیز به خاطر تاخیری که در بازگشایی محور و ترافیک سنگین ایجاده شده از مسافران تقاضا کرد از توقف در محل تصادفات و ایجاد اختلال خودداری کنند.

در ادامه تصویری از این تصادف مشاهده می‌کنید.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴