تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۲۶۱۲۸
«جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین» تأکید کرد که برای مقابله با طرح موسوم به «معامله قرن» و اشغال کرانه باختری باید هر گونه هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی متوقف شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین» بار دیگر پایبندی خود را به «برنامه ملی مبارزاتی» سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد.
این جبهه با انتشار بیانیه‌ای ضمن درخواست برای اتحاد ملت فلسطین، تأکید کرد، باید همه عناصر قدرت را در میان ملت و طیفهای سیاسی فلسطین زنده کرد.
خبرگزاری «صفا» به نقل از این جبهه گزارش داد، هدف از این اقدام، مقابله با طرح موسوم به «معامله قرن» و طرح الحاق کرانه باختری است که با تشکیل کابینه فراگیر در اراضی اشغالی، وارد فاز اجرایی شده است.
در این بیانیه آمده است، چنین اقدامی، مستلزم لغو فوری توافق اسلو، لغو شناسایی رژیم صهیونیستی، توقف هر گونه هماهنگی امنیتی با تل‌آویو و تحریم اقتصاد اسرائیل است.
این جبهه همچنین تأکید کرد، برای مقابله با معامله قرن باید مسئله فلسطین به محافل بین‌الملل از جمله نشست بین‌المللی انتقال داده شود که با نظارت سازمان ملل و شورای امنیت برگزار خواهد شد.
این جنبش در پایان تصریح کرد که سازمانهای وابسته به آن، وفاداری خود را به شهدای این جبهه که رهبران دفتر سیاسی و کمیته مرکزی هستند، بار دیگر اعلام کرده و تأکید دارند که به نقش مبارزاتی خود پایبند خواهند بود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴