کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جامعه‌ای که چشم به آمریکا و بیگانگان بدوزد ذلیل خواهد شد/ ما تربیت‌شده مکتب امام هستیم

14 خرداد 1399 ساعت 22:20

امام جمعه معمولان گفت: جامعه‌ای که چشم به داشته‌های ابرقدرتی مانند آمریکا و بیگانگان دوخته، خار و ذلیل خواهد شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازمکتب امام خمینی (ره) چراغ هدایت امت اسلام است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن رضایی روز چهارشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام در مسجد المهدی (عج) معمولان اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد و باید از این بابت خدا را شاکر باشیم که به پشتوانه و تبعیت از ولی‌فقیه به این کشور آسیبی نرسیده است.
وی افزود: ایران اسلامی به‌عنوان کشور امام زمان (عج) مورد عنایت حق است که پس از ارتحال امام خمینی (ره) کمتر از 24 ساعت از سوی مجلس خبرگان، شایسته‌ترین انسان‌ها سکان هدایت کشتی انقلاب اسلامی را بدست گرفتند و با انتخاب خلف صالح و جانشین به‌حق امام راحل خواب آشفته دشمنان فرو ریخت.
امام جمعه معمولان گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام جیمی کارتر رئیس‌جمهور وقت آمریکا می‌خواست از طریق ترکیه با امام ملاقات داشته باشد.
وی افزود: در این اتفاق که در بحبوحه تشکیل انقلاب نوپا ایران بود باوجود سخت‌ترین فشارها، شرایط سخت و مشکلات، امام در نامه‌ای بدون بسم‌الله اعلام کرد که هیچ‌کس حق ملاقات با ما را ندارد و این مصداق بارز سوره بدون بسم‌الله توبه یا برائت است که به مسلمانان دستور می‌دهد با مشرکان قطع ارتباط کنید.
رضایی یادآور شد: همه ما تربیت‌شده مکتب امام هستیم که با دست‌خالی فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و با همین ایدئولوژی ملت ایران با توکل و توسل به خداوند اکنون در اوج عزت، اعتبار، اقتدار و آبرو بوده و این مهم آسان بدست نیامده است.
وی افزود: در طول تاریخ هر کشوری تکیه‌بر ظرفیت داخلی و نیروی الهی داشته، پیشرفت کرده و جامعه‌ای که چشم به داشته‌های ابرقدرتی مانند آمریکا و بیگانگان دوخته، خار و ذلیل خواهد شد.
امام جمعه معمولان گفت: آمریکا اگر می‌توانست مشکل داخلی کشور خود را حل می‌کرد که این‌گونه نیست، بلکه چنان احمق است که دستور شلیک به مردم خود می‌دهد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 426120

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426120/جامعه-ای-چشم-آمریکا-بیگانگان-بدوزد-ذلیل-خواهد-تربیت-شده-مکتب-امام-هستیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com