تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۴۲۶۱۱۷
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رنگ محرومیت را باید از تمام نقاط دور از مرکز کشور زدود، تاکید کرد: توزیع عادلانه ثروت و امکانات باید تبدیل به برنامه مستمر تمام دستگاههای کشورشود و این گفتمان در برنامه ریزی ها غالب باشد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از منطقه غیزانیه در ۵۰ کیلومتری جنوب شرق شهرستان اهواز مرکز استان خوزستان، گفت: با توجه به اهمیت توجه به نقاط دور از مرکز در برنامه ریزی‌های مهم کشور در زمینه توزیع عادلانه ثروت و امکانات و در اولین سفر کاری با جمعی از نمایندگان بخش های محتلف کشور به غیزانیه در استان خوزستان آمدیم.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل افزود: مهم بود تا در این روز ۱۴ خرداد که مصادف با سالگرد ارتحال امام عزیز و بنیانگذار انقلاب اسلامی است این سفر انجام شود تا به خودمان و به دیگر همکاران و مدیران یادآور شویم که برقراری عدالت اجتماعی و برابری همه مردم در استفاده از امکانات کشور، از محوری ترین آموزه های رهبر عالی قدر مستضعفان جهان بوده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منطقه خوزستان به لحاظ وجود ظرفیت ها و فرصت ها از نقاط با ارزش کشور است و علاوه بر رفع موانع و مشکلاتی که در این استان وجود دارد باید برای پیشرفت روز افزون این استان برنامه ریزی کرد.
وی در خصوص سفر روز امروز خود به غیزانیه توضیح داد: با توجه به مشکلاتی که برای غیزانیه به وجود آمده، بنابراین نشستی با استاندارخوزستان داشتیم.
شریفیان تصریح کرد: بنا بر مذاکرات صورت گرفته در خصوص مشکلات خوزستان و به ویژه غیزانیه، در مورد موضوع مشکلات بودجه ای و تامین اعتبارات بحث و تبادل نظر شد همچنین بر عملیاتی کردن و پای کار آمدن اداره جهاد کشاورزی این استان و همچنین آبفای شهری روستایی تاکید شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در جریان این بازدید همچنین تاکید کرد که آبفای شهری و روستایی برای آب احشام و حیوانات و همچنین تفکیک سازی آب شرب از بخش کشاورزی و احشام باید پای کار بیاید همچنین اداره جهاد کشاورزی نیز برای این تفکیک سازی باید اهتمام ویژه ای داشته باشد. 
این نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی در ادامه جزئیات سفر نمایندگان به استان خوزستان، بیان کرد: بعد از ظهر در استانداری جلسه برای جمع بندی مباحث در راستای حل مشکلات دستگاه‌های اجرایی برای برطرف سازی موانع و مشکلات و قوانینی که پیش پای مجمع اجرایی استان وجود دارد، برگزار خواهد شد تا تلاش شود در مجلس شورای اسلامی این موانع بر طرف شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴