کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده از تسهیلات برای گردشگری روستایی تسهیل شود

14 خرداد 1399 ساعت 21:20

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: یکی از وظایف شوراها بهینه‌سازی منابع درآمدی است و باید از تمام ابعاد آبندان‌ها به‌عنوان یکی از منابع درآمدی در جهت توانمندسازی روستا بهره‌برداری کرد.


به گزارش بلاغ، خسرو طالبی در جلسه ایجاد تأسیسات گردشگری در آبندان‌های شهرستان جویبار عنوان کرد: توسعه زمانی محقق می‌شود که با برنامه‌ریزی باشد و برنامه‌ریزی زمانی موفق می‌شود که برای خدمت به مردم باشد.
 
وی بابیان اینکه 160 روستا باهدف گردشگری در استان مازندران وجود دارد اظهار کرد: سال گذشته 35 میلیارد تومان برای گردشگری آببندان‌ها در روستا تخصیص پیدا کرد.
 
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران یکی از وظایف شوراها را بهینه‌سازی منابع درآمدی دانست و گفت: باید از تمام ابعاد آبندان‌ها به‌عنوان یکی از منابع درآمدی در جهت توانمندسازی روستا بهره‌برداری کرد.
 
طالبی از تسهیل روند استفاده روستاها از تسهیلات گردشگری خبر داد و افزود: دولت تسهیلات خوبی برای گردشگری آببندان‌ها تخصیص داده است و همچنین کمک‌ها بلاعوض هم در این راستا پرداخت خواهد و تلاش خواهیم کرد که استفاده از تسهیلات برای روستاها تسهیل شود.


کد مطلب: 426114

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426114/استفاده-تسهیلات-گردشگری-روستایی-تسهیل-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com