تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۲۶۰۸۳
وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی درپیامی سالروز رحلت جانگداز و ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، متن پیام محمد شریعتمداری به شرح زیراست :
«نیمه خرداد سالروز بزرگداشت قیامی مردمی علیه جور و بیداد زمانه و سرآغاز نهضتی عظیم برای مقابله با استبدادی بود که فروپاشی رژیم پهلوی و پایان بخشیدن به سلطه قدرت‌های مزدور را در کشور رقم زد.
مردم مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد، یکپارچه و منسجم، لبیک گویان به فرمان رهبری آزاده و خردمند به میدان آمدند و قیامی را به پا کردند که نقطه عطف انقلاب اسلامی در سال‌های بعد شد.
امام خمینی(ره)، با بصیرت و اندیشه بیکران خود، طلایه‌دار اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل بود و پیروزی انقلاب اسلامی که رهبری آن را بر عهده داشت در میان انقلاب‌های آزادیخواه و عدالتخواه جهان، بی‌نظیر و شاخص بود و تا امروز در تاریخ، هیچ جنبش و انقلابی را نمی‌توان یافت که تا این حد تاثیرگذار و مردمی باشد.
حضرت امام(ره)، افکار خفته جهان اسلام را بیدار ساخت و حکومت اسلامی را برای اولین بار به جهانیان معرفی کرد.
ایشان پرچمدار در هم پیچیدن بساط ظلم و ستم و برپایی عدالت بود و رهبری خردمندانه و روشنگرانه‌اش برای همیشه در دل‌های عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی زنده و جاویدان خواهد ماند.
از آنجا که اندیشه و مکتب امام (ره)، بر پایه مردمسالاری دینی، عدالت اجتماعی، بیداری اسلامی و حمایت از مستضعفین استوار شده است، در سراسر جهان،علاقه‌مندان و طرفداران بسیاری دارد و رهنمودها، توصیه‌ها و آموزه‌های دینی و هدایتگرش از مرزهای ایران زمین فراتر رفته و دل‌های مشتاقان زیادی را تسخیر کرده است.»
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی در پایان این پیام آمده است: «اینجانب سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را به تمامی آزادیخواهان و مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و تجدید بیعت با آرمان های امام(ره)، اعتلای نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی را تحت فرامین و منویات رهبر فرزانه انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲