حمایت همه جانبه مجمع نمایندگان مازندران از ربیع فلاح

تغییر استاندار مازندران کذب است / بدخواهان درصدد ضربه زدن به نظام هستند

تاریخ انتشارجمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۴۲۶۰۸
نماینده مردم بابل در مجلس با ابراز رضایت از عملکرد استاندار مازندران گفت: مجمع نمایندگان مازندران از برنامه‌های استاندار مازندران برای توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی استان حمایت می‌کند.
۰
plusresetminus
تغییر استاندار مازندران کذب است / بدخواهان درصدد ضربه زدن به نظام هستند
بلاغ-حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری با انتقاد از برخی شایعات انجام شده در استان در مورد تغییر استاندار مازندران اظهار داشت: مجموعه مازندران باید به صورت ید واحد با وحدت و تعامل در راستای تامین مصالح مازندران و پیشبرد اهداف استان تلاش کنند.
وی افزود: جای بسی تاسف است برخی افراد به جای اینکه مسئولان ارشد استان را برای رسیدن به اهداف عالیه نظام کمک کنند با شایعه پراکنی درصدد تضعیف مسئولان و کمک به بدخواهان برای ضربه زدن به مقاصد نظام جمهوری اسلامی هستند.
ناصری ارائه نامه کتبی مجمع نمایندگان مازندران به وزیر کشور مبنی بر تغییر استاندار مازندران را تکذیب کرد و بیان داشت: مجمع نمایندگان مازندران از عملکرد استاندار مازندران راضی بوده و از برنامه‌های وی برای توسعه استان حمایت می‌کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالهي
باسلام اقاي ناصري اولا استاندار همشهري شماست و عملكرد او نزديك به خواست شماست دوما اقاي عزيز همه گرفتاريهاي استان بواسطه فهم وسنجش غلط شماست . بر اساس چه قياسي اقاي فلاح را مسئول ارشد استان ميناميد اين مثل ان است كه يك استوار بازنشسته را فرمانده يك لشكر بكنند و از جماعت بزرگ ستوان تا سرتيپ لشكر توقع احترام و همكاري با اورا داشته باشند .عزيز من مثل استاندار فعلي مازندران از نظر تجربه -سابقه -عملكرد و... در مقابل نخبگان استان و همكارانش در مجموعه وزارت كشور مثل همان استوار فرمانده لشگر است تازه با دو درجه ارفاق؟!
feedback
Iran, Islamic Republic of
راستگو
با سلام آقای محترم فهم شما کوتاه و غلط است. چون توهین می کنید من به عنوان یک شهروند بابلی از این اظهار نظر شما انتقاد دارم شما هم اگر نظری دارید محترمانه نظر خود را بدهید.آقای ناصری یک نماینده کلان نگر هستند.و طرحهای خوبی را در دست پیگیری دارند که انشا الله با توکل به خداوند و حمایت شهروندان فهیم شهرستان بابل به انجام خواهند رسان .در پایان دوباره تاکید میکنم دوست عزیز مودبانه نظر خودتان را بدهید
feedback
Iran, Islamic Republic of
جاوید
ظاهرا جناب عبداللهی از ارشدیت یک مقام اجرایی تعابیر متفاوتی دارند ولی به هر جال باید بپذیرند که در همه استانها ، استاندار مقام ارشد اجرایی است چه باب میلشان باشد چه او را قبول نداشته باشند . جناب ناصری اشاره درستی نمودند و فهم و سنجش ایشان مطابق با استانداردهای وزارت کشور است و این ربطی به همشهری بودن ندارد . عصبیت آقای عبداللهی از پیام او آشکار و قطعا چنین کامنت هایی که از جوزه متانت و وقار خارچ باشند معیار فهم درست یا نادرست خواهند شد .با پوزش بسیار از جناب عبداللهی
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲