کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیروزی بایدن در انتخابات درون حزبی پنسیلوانیا

14 خرداد 1399 ساعت 14:25

جو بایدن موفق شد تا در انتخابات درون حزبی پنسیلوانیا پیروز شود و جایگاهش را برای انتخاب به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ محکم کند.



به گزارش بلاغ، به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موفق شد برنی سندرز را در این ایالت کلیدی ببرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات ۲۰۱۶ در آن پیروز شده بود. سندرز کمپین خود را به حالت تعلیق درآورده و بایدن را مورد حمایت قرار داده اما همچنان در برگه‌های رای انتخابات درون حزبی باقی مانده تا نمایندگان بیشتری را پیش از کنوانسیون حزب دموکراتیک در تابستان به دست بیاورد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرد که بایدن در پنسیلوانیا با ۸۴ درصد آرا جلوتر از سندرز با ۱۴ درصد قرار دارد.
بایدن که اهل منطقه اسکرانتون، پنسیلوانیاست، کمپین خود را بر بازگرداندن ایالت‌های دچار افول اقتصادی و زوال جمعیت به وضعیت مناسب متمرکز کرده که در ۲۰۱۶ به نفع ترامپ رای دادند.
این رای‌گیری در بحبوحه پاندمی ویروس کرونا برگزار شد که به افزایش رای‌گیری از طریق پست منجر شد. این رای گیری همچنین در حالی برگزار شد که شهرهای مختلفی چون فیلادلفیا درگیر راهپیمایی‌های گسترده در اعتراض به مرگ جورج فلوید، سیاهپوست بی دفاع آمریکایی به دست افسر سفیدپوست پلیس در مینیاپولیس بودند.
پیروزی در پنسیلوانیا ۱۸۶ نماینده را برای بایدن و انتخابش به عنوان نماینده نهایی حزب دموکرات به ارمغان آورد.
 


کد مطلب: 426050

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426050/پیروزی-بایدن-انتخابات-درون-حزبی-پنسیلوانیا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com