کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه کرونایی فدراسیون جهانی به وزنه‌برداران: از پودر مشترک استفاده نکنید

14 خرداد 1399 ساعت 13:15

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برای ابتلا نشدن وزنه‌برداران به ویروس کرونا نکاتی را اعلام کرد.



به گزارش بلاغ، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری سمیناری برگزار کرد و در این سمینار توضیح داده شد که وزنه‌برداران چه نکاتی را باید رعایت کنند تا از ابتلا به ویروس کرونا در امان بمانند.  مهم‌ترین نکاتی که وزنه‌برداران در حین تمرین یا مسابقه باید رعایت کنند به شرح زیر است:  
* فاصله فیزیکی بین شما و بقیه باید یک متر باشد به جز خانواده یا کسانی که با شما زندگی می‌کنند.
* هنگام تمرین ماسک بپوشید.
* از یک هالتر برای خودتان استفاده کنید اما اگر مجبور به استفاده مشترک هستید، قبل از استفاده آن را با یک ماده ضد عفونی کننده که حاوی الکل است، تمیز کنید.
* اگر شما احتیاج دارید در بین تمرین برای مدتی کوتاهی استراحت کنید حتما دست‌های خود را با آب و صابون بشویید و پس از بازگشت به تمرین هم ابتدا هالتر را با ماده ضدعفونی کننده که حاوی الکل است، تمیز کنید. به هیچ عنوان هم حوله مشترک استفاده نکنید.
* پودری که به دست‌های خود می‌زنید را به هیچ عنوان مشترک استفاده نکنید و حتما هر وزنه‌بردار برای خودش پودر داشته باشد. 
* اگر احساس ناخوشایندی داشتید مثلا تب، سرفه داشتید یا سخت نفس می‌کشیدید حتما با پزشک خود صحبت کنید و حتما از ماسک استفاده کنید تا دیگران را آلوده نکنید. اگر بعد از تمرین در مفاصل  و عضله، احساس درد بیش از حد معمول دارید حتما با پزشک مشورت کنید.
* توصیه‌های وزارت بهداشت کشور خود را جدی بگیرید و سعی کنید اطلاعات خود را به‌روز کنید . همیشه سالم بمانید و پاک وزنه بزنید. 
 


کد مطلب: 426035

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/426035/توصیه-کرونایی-فدراسیون-جهانی-وزنه-برداران-پودر-مشترک-استفاده-نکنید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com