کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش باشگاه چلسی به نژادپرستی در آمریکا؛ ما همه انسان هستیم

14 خرداد 1399 ساعت 10:40

باشگاه چلسی نیز به نژادپرستی گسترده در آمریکا علیه سیاه پوستان واکنش نشان داد.



به گزارش بلاغ، به نقل از سایت دیلی میل، واکنش‌ها به مرگ جرج فلوید رنگین پوست در آمریکا از سوی پلیس این کشور ادامه دارد.  چلسی جدیدترین باشگاه لیگ برتری شد که روز سه شنبه حمایت خود را از جنبش Black Lives Matter اعلام کرد. بازیکنان باشگاه لندنی در طول تمرین در کوبهام کلمه H را شکل دادند که اشاره به واژه "انسانیت" دارد.
دروازه بان کپا آریزابالاگا با تشریح انگیزه خود ، توضیح داد: "این همه اتفاق نژادپرستی کافی است. همه ما انسان هستیم. با هم قوی تر هستیم.  
این در حالی است که باشگاه هایی نظیر لیورپول و نیوکاسل نیز در روزهای اخیر حمایت خودشان را از سیاه پوستان آمریکایی اعلام کردند. 
همچنین خیلی از بازیکنان لیگ جزیره از جمله پل پوگبا و مارکوس راشفورد نیز به صورت مجزا به انتقاد از رفتارهای نژادپرستی در آمریکا پرداختند و خواستار برقراری عدالت یکسان برای همه شدند. 
در بیانیه باشگاه چلسی آمده است: نژادپرستی مربوط به بازیکنان سیاه پوست یا هواداران رنگین پوست نیست. این در مورد همه ما است. نژادپرستی جامعه را دچار نابودی می کند و همه ما از آن آسیب می بینیم. همه باید همبستگی و انزجار خود را نشان دهند. 
لیورپول از هشت بازی باقی مانده خود باید حداکثر شش امتیاز داشته باشد تا از سال ۱۹۹۰ برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شود. این رقابت ها تقریبا دو هفته دیگر به پایان می رسد.
 


کد مطلب: 425999

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/425999/واکنش-باشگاه-چلسی-نژادپرستی-آمریکا-همه-انسان-هستیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com