کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقبال شاکری‌: نسخه‌ای از وصیت نامه امام (ره) همیشه همراهم است

14 خرداد 1399 ساعت 8:30

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) شخصی نبوده بلکه تمام حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی را در بر گرفته و لذا تکیه بر این وصیتنامه در سیاست‌گذاری‌ها و مدیریت کشور همواره راهگشا بوده و هست.



به گزارش بلاغ، اقبال شاکری در گفت‌وگو ، با تاکید بر ضرورت مرور وصیتنامه امام خمینی (ره) توسط مسئولان بیان کرد: تمامی مدیران و مسئولان نظام اسلامی باید دائما وصیتنامه سیاسی - الهی حضرت امام خمینی (ره) را مرور کنند. از آنجا که ما امام راحل را به عنوان مرجعیت کل انقلاب اسلامی شناخته و قبول داریم بنابراین وصیتنامه ایشان باید همواره نصب‌العین ما باشد.
وی در ادامه اظهار کرد: وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) شخصی نیست بلکه جهانی و عمومی بوده و تمام ارکان انقلاب اسلامی را دربردارد. از همه مهم‌تر مسئولان نظام باید به این وصیتنامه توجه داشته و برای فراموش نکردن آن را مرور کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم تصریح کرد: وصیتنامه امام خمینی (ره) و بیانیه گام دوم انقلاب هر دو نوعی اسناد و نفحات الهی است که از زبان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیان شده است. بنده شخصا به این وصیتنامه همواره رجوع کرده و نسخه‌ای از آن را همراه خود دارم.
وی در ادامه تاکید کرد: زمانی که تعارض منافع در زندگی ما پیش می‌آید و بین زندگی عادی با مسئولیت‌های اجتماعی خود تعارض پیدا می‌کنیم، بهترین راهنما می‌تواند وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) باشد. در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس جمهور و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیز یکی از مراجع راهنمای ما می‌تواند وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جهان شمول بودن وصیتنامه سیاسی – الهی حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: در وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) به وظایف مسئولان و روابط بین‌المللی به خوبی اشاره شده است. همچنین  این وصیت نامه مسائل مربوط به حوزه کاری مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و حوزه‌های علمیه را نیز در بر گرفته و از سوی دیگر خطاب به خانواده شهدا، ایثارگران و جوانان نیز نوشته شده است.
شاکری با تاکید بر اینکه وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) تمام حوزه‌ها را در بر گرفته و هیچ چیزی را از قلم نینداخته است،‌ گفت: این وصیتنامه حاصل یک عمر مبارزه حضرت امام خمینی (ره) و استقامت ایشان در حوزه‌های مختلف است که قطعا توجه و بکارگیری آن در سیاست‌گذاری‌ها و مدیریت کشور راهگشاست. حضرت امام خمینی (ره) در خاطر ما همچنان زنده و پیشرو است.
 


کد مطلب: 425973

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/425973/اقبال-شاکری-نسخه-ای-وصیت-نامه-امام-ره-همیشه-همراهم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com