تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۶
کد مطلب : ۴۲۵۹۶۵
رئیس پلس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان آغاز و به مدت ۵ روز ادامه دارد.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های ترافیکی 5 روزه در جاده‌های مازندران/آماده باش 20 اکیپ ویژه راهداری در جاده‌ها
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به منظور سهولت در آمد و شد خودرو‌ها محدودیت‌های ترافیکی از ظهر سه شنبه ۱۳  خردادماه در جاده‌های مازندران آغاز و تا روز شنبه ۱۷ خردادماه ادامه دارد.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۳ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد  انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خردادماه از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران  گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

این مسئول گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ خردادماه از محور هراز ممنوع است.

قدمی  افزود:تردد تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۷ خردادماه تا ساعت ۲۴ از محور سوادکوه ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۷ خردادماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.


آماده باش ۲۰ اکیپ ویژه راهداری در جاده‌های مازندران

نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از استقرار ۲۰ اکیپ ویژه راهداری و نظارت ترابری این اداره کل با تجهیزات و امکانات راهداری با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نیمه دوم خرداد در جاده‌های استان خبر داد و گفت: ۷ اکیپ در جاده هراز، ۷ اکیپ در سوادکوه و ۶ اکیپ نیز در کندوان مستقر شدند.

وی افزود: علاوه بر استقرار اکیپ‌های مذکور، به طور روزانه ۳ اکیپ نظارتی از سوی اداره کل در محور‌های استان تردد داشته و بر عملکرد اکیپ‌های مستقر نظارت دقیق دارند.

نجفی گفت: این اداره کل با توجه به پیش بینی بالای تردد در این مدت، اکیپ‌های خود را با هدف ارتقاء ایمنی و خدمات رسانی بهنگام راهداری مستقر کرد.

وی افزود: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص ایام تعطیلات، گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده، از این رو محور‌های مواصلاتی این استان همواره پرترافیک و پرتردد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در خصوص اقدامات ایمن سازی در سطح محور‌های استان گفت: عملیات راهداری و ایمن سازی محور‌ها در قالب اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده‌ها و همچنین نصب انواع تابلو‌های هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی، رفع خاموشی، پاکسازی و شانه سازی در دست اجراست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴