تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۴۲۵۹۰۱
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری از وضعیت عدالت اقتصادی گله‌مند هستند. فاصله بین فقیر و غنی آسیب‌های زیادی را به وجود آورده است. از بین بردن این فاصله و حل مشکلات از مسیر تعامل با دولت می‌گذرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، علی رضایی در گفت‌وگو ، در مورد ضرورت وحدت و تعامل یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دولت دوازدهم گفت‌: سال شروع مجلس، سال پایانی دولت است. به نظرم نمایندگان هر دوره در مجلس ایران باید در یک سال آخر دولت‌ها حداکثر استفاده را انجام دهند. پس، تقابل دولت و مجلس نه به سود دولت، نه به سود مجلس و نه به سود مردم است. ما محدودیت‌های زیاد داخلی و خارجی داریم. دولت و مجلس باید به هم کمک کنند. تحت هیچ شرایطی نباید رو در روی هم قرار بگیرند.
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «گرایش سیاسی دولت و مجلس متفاوت است» گفت: ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند تعامل با دولت هستیم. کشور ما به وحدت و همدلی احتایج دارد و این انسجام محدود به دو قوه مقننه و مجریه نمی‌شود. اگر نماینده‌ها رو در روی دولت قرار بگیرند، وضعیت بهتر نمی‌شود. باید با هم باشیم نه علیه هم.
رضایی در پاسخ به این پرسش که «که تبعات تقابل با دولت چیست؟» گفت: تنها متضرر عدم تعامل، مردم هستند. سخنان رهبری فصل الخطاب ما است. مقام معظم رهبری در سخنان خود به موضوع وحدت و تعامل تأکید کردند. ایشان همچنین از وضعیت عدالت اقتصادی گله‌مند بودند. فاصله بین فقیر و غنی آسیب‌های زیادی را به وجود آورده است. از بین بردن این فاصله و حل مشکلات از مسیر تعامل با دولت می‌گذرد.
وی ضمن اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به ضرورت استفاده از مفاد وحدت‌آفرین آموزه‌های امام خمینی اشاره کرد و گفت: ما باید به راه و چارچوب نظری امام پایبند باشیم. جمهوری اسلامی بر پایه خون حدود ۳۰۰ هزار شهید بنا شده است. ما باید راه شهدا -  که راه وحدت و انسجام است – پایبند باشیم. اگر هر کدام از ما وظیفه خود را انجام دهیم، مشکلی پیش نخواهد آمد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴