تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۲۵۸۷۹
مدیرعامل استقلال به عملکرد کارگزار قبلی این تیم انتقاداتی را وارد کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر درباره مصاحبه اخیرش و منظورش از این که چه کسانی مانع از درآمدزایی باشگاه استقلال می‌شوند، تصریح کرد: من اعتقادم را گفتم و طبق ۳۰ سال تجربه و آشنایی‌ام با فوتبال این حرف را زدم. باشگاه استقلال نیاز دارد بر اساس معیارهایش درآمدزایی کند و نمی‌گذاریم از منافع باشگاه چیزی کم شود. تمام تلاشم را می‌کنم که حق باشگاه ضایع نشود.
وی ادامه داد: شرکت آریابرتر در سال گذشته قراردادی بلاعوض را با باشگاه امضا کرد اما دیناری به استقلال نرسید. این قرارداد در زمان امیرحسین فتحی به امضا رسید و شرکت مذکور هیچ نفعی به باشگاه نرساند. من در جریان همه امور باشگاه هستم و به همه چیز مسلط هستم. غروب ۱۲ خرداد هم جلسه خوبی در هیأت مدیره داشتیم که در این خصوص بحث و قرار شد امروز جلسه‌ای را با کارگزار فعلی و شرکت آریابرتر داشته باشیم.
سعادتمند افزود: کسانی مزاحم باشگاه هستند که منافعشان از استقلال قطع شده است. اگر شرکتی یک سال از مالکیت معنوی باشگاهی مثل استقلال که ارزشی ۱۰۰۰ میلیاردی و هوادارانی ۳۰ میلیونی دارد، بهره می‌برد اما نفعی نمی‌رساند، کارشکنی کرده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴