تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۲۵۸۶۹
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: اگر مشکل رشد جمعیت را حل نکنیم با یک جمیعت پیر مواجه خواهیم شد و باید نیروی کار از خارج از کشور دیگر بیاوریم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: طرح جمعیت و تعالی خانواده به هیأت رئیسه مجلس تحویل و به عنوان اولین طرح در مجلس یازدهم اعلام وصول شد.
وی افزود: پس از تشکیل کمیسیون فرهنگی این موضوع به صورت جد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد تا هر چه سریع‌تر موضوع مهم جمعیت در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که مشکل جمعیت در کشور یک موضوع کاملا مهم است که زیر سایه سنگین کرونا و مشکلات معیشتی و اقتصادی به آن توجهی نمی‌شود و در حال تبدیل شدن به یک بحران جدی است.
پژمانفر خاطرنشان کرد: باید هر چه سریع‌تر مشکل جمعیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کشور حل کنیم والا با مسائل و چالش‌های جدی غیرقابل جبران مواجه خواهیم شد.
وی افزود: اگر ما در چند سال پیش رو مشکل جمعیت کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل نکنیم با یک جمعیت پیر مواجه خواهیم شد که آماده به کار نیست و ما باید نیروی کار جدید از خارج از کشور بیاوریم.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نبود نیروی جوان و پیر شدن جمعیت مشکلات امنیتی برای ما به دنبال خواهد داشت و کشوری که نیروی جوان نداشته باشد به استقلالش خدشه وارد می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴