تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۲۵۸۶۴
منابع عراقی گزارش دادند که وزیر دفاع عراق و سفیر آمریکا در این کشور پیرامون پشتیبانی از نیروهای عراقی در تعقیب و گریز عناصر سازمان تروریستی داعش رایزنی کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«جمعه عناد» وزیر دفاع عراق، روز (دوشنبه)، با «متیو تولر» سفیر آمریکا در این کشور درباه حمایت از نیروهای عراقی رایزنی کرد.
به گزارش خبرگزاری رسمی عراق «واع»، دفتر اطلاع رسانی وزیر دفاع عراق در بیانیه گفت که جمعه عناد در دفتر خود از سفیر آمریکا و هیأت همراه وی استقبال کرد.
در این بیانیه آمده است:‌ «دو طرف طی این دیدار راه‌های همکاری مشترک در زمینه‌های آموزش دادن، حمایت لجستیکی و پشتیبانی از نیروهای عراقی در تعقیب بقایای عناصر سازمان تروریستی داعش را مورد بحث و بررسی قرار دادند».
پیشتر، سفیر واشنگتن در بغداد در ارتباط با گفت‌و‌گوی راهبردی آمریکا با عراق مدعی شده بود که این گفت‌و‌گو با هدف از میان برداشتن تهدیدهای پیش‌روی عراق صورت می‌گیرد (منظور وی از توافق استراتژیک، توافق سال ۲۰۰۹ است که منجر به همکاری‌های امنیتی و خروج نیروهای آمریکا از عراق شد).





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴