تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۲۵۸۲۹
مدعیان اعتدال و اصلاحات به جای فرار به جلو و طلبکاری درباره حوادث آبان 98، باید نسبت به اقدامات خود پاسخگو باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل در کانال تلگرامی خود نوشت:
مدعیان اصلاحات و بزک کنندگان آمریکا، از شعله ور شدن اعتراضات در این کشور آشفته اند. انگار نافشان به هم گره خورده!
روی کشته های آبان 98 مانور می دهند و حال آن که جان باختگان، قربانی یا بازیگر فتنه آمریکا بودند و بی کفایتها به خاطر فراهم کردن زمینه موج سواری دشمن در این ماجرای تلخ، متهمند نه طلبکار.
مدعیان اعتدال و اصلاحات به جای فرار به جلو و طلبکاری درباره حوادث آبان 98، باید پاسخگو باشند که چرا سهمیه بندی را برای 4 سال حذف کرده، قیمت بنزین را ثابت نگه داشتند و ناگهان تصمیم به سه برابر کردن قیمت گرفتد؟ این شوک قیمتی توام با غافلگیری مردم، نقطه استارت فتنه انگیزی دشمن بود.
این طیف بی کفایت، در واقع هم با حذف سهمیه بندی به مدت چهار سال، موجب قاچاق سوخت به ارزش بیش از یک صد هزار میلیارد تومان شدند؛ و هم کشور را به کام نا آرامی مطلوب دشمن کشاندند.
رفتار مدعیان اصلاحات درباره قربانیان حوادث آبان 98 انسان را یاد رفتار طلحه و زبیر می اندازد؛ خلیفه سوم را با وجود مخالفت امیر مومنان (ع) کشتند اما بعدها با امویان هم اردوگاه شدند برای شورش و خونخواهی خلیفه مقتول!
امام درباره آنها فرمود "انهم لیطلبون حقا هم ترکوه و دما هم سفکوه. آنها حقی را مطالبه می کنند که خود، ترکش کردند. و خونی را مطالبه می کنند که خود ریختند".





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴