تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۲۵۸۰۳
اهالی ورزش گیلان در صفحات مجازی به آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرس واکنش نشان دادند و برخی دیگر نیز خاطرات گذشته خود را مرور کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازجنگل‌های شهرستان گچساران از عصر جمعه دوم خردادماه دچار آتش‌سوزی شدند که پس از چند مرحله مهار، به علت وزش باد، سخت گذر و صخره‌ای بودن منطقه و پوشش گیاهی، این آتش‌سوزی گسترده‌تر شده است.
اهالی ورزش گیلان در صفحات مجازی به آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرس واکنش نشان دادند و برخی دیگر نیز خاطرات گذشته خود را مرور کردند که در ادامه برخی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:
علی ثمرقندی عکاس ورزشی استان گیلان با انتشار عکسی از آتش‌سوزی زاگرس نسبت به این حادثه واکنش نشان داد.

 
حسن اشجاری مربی تیم شهرداری آستارا و بازیکن تیم‌های استقلال و سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد به انتشار عکسی از آتش‌سوزی اخیر جنگل‌های زاگرس انتقاد شدیدی به سلبریتی های ایرانی داشت.
وی با واکنش شدید خود برخی از هنرمندان و سلبریتی ها را هدف گرفت. عقیده وی این است که چرا برخی از هنرمندان ایرانی در مقابل آتش‌سوزی زاگرس سکوت کرده‌اند ولی در حادثه استرالیا جنجال رسانه‌ای زیادی انجام دادند.

اشجاری در مطلبی دیگر ویدئویی از رهاسازی گیلار پس از احیاسازی درب مرداب انزلی را به اشتراک گذاشت.

 ابراهیم مهربان مربی تیم ملى کشتی آزاد با انتشار یک مطلب با یک تیر به سه نشان زد و به آتش‌سوزی زاگرس و مرگ رومینا دختر تالشی و مادر کرمانشاهی واکنش نشان داد.
وی نوشت:‌ جهل داسی شد و نازنین گردنی را برید ُ شعبان خان‌های بلدیه مادری را از نفس انداختند و گدازه‌های آتش زاگرس جهنمی ساخت برای حیوانات بی‌گناه

صفحه باشگاه چوکا تالش با انتشار عکسی از سال ۱۳۷۷ از قلعه عقاب‌ها یادی از آن دوران کرد.

صفحه باشگاه سپیدرود رشت از بهبودی ۱۵ عضو این باشگاه از کرونا خبر داد.

صفحه باشگاه ملوان بندر انزلی هم از سبک جدید خوشحالی به سبک فاصله‌گذاری اجتماعی پرده‌برداری کرد.
فرید بلوک باشی ویدئویی را در صفحه خود منتشر کرد که مربوط به مسابقه تیم ملی ایران و روسیه است که بلوک باشی در آن بازی گل زیبایی را برای تیم ملی فوتبال ساحلی به ثمر رسانده بود.

مهدی هاشمی نژاد جمله‌ای از حضرت علی علیه‌السلام نوشت:
دنیا دو روز است ُ یک روز با تو و روز دیگر علیه تو
روزی که با توست مغرور نشو و روزی که علیه توست ناامید مگرد ُ زیرا هردو پایان‌پذیرند.

نیما میرزا زاد سنگربان ملی‌پوش تیم نساجی مازندران با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی خود از جام جهانی جوانان در سال ۲۰۱۷ از خاطرات نه‌چندان دور خود یادی کرد.

علی قربانی سرمربی تیم پاس همدان و بازیکن اسبق تیم‌های ملوان بندر انزلی ُمس کرمان ُ پیکان و گسترش فولاد تبریز با انتشار عکسی از لوگو تیم فوتبال پاس همدان از تنهایی این تیم گلایه کرد.
پاس همدان در اولین سال حضورش در همدان و در هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس با استقبال پرشور و بی‌نظیر هواداران همدانی روبرو شد و توانست در این فصل با بازی‌های درخشان و کسب ۴۹ امتیاز از ۳۴ بازی و کسب عنوان بهترین تیم شهرستانی در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد؛ اما پاس همدان هم‌اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال ایران قرار دارد.

سعید عزت‌اللهی بازیکن گیلانی تیم ملی ایران با انتشار عکسی از سبزیجات تغذیه سالم و گیاهخواری را به مخاطبین صفحه شخصی خود معرفی کرد وی اکنون بازیکن باشگاه فوتبال اوپن است.

شاهین ثاقبی بازیکن گیلانی تیم ماشین‌سازی تبریز با انتشار عکسی بالباس تیم ماشین‌سازی تبریز منتشر کرد.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴