در دیدار شهردار جویبار با وزیر میراث فرهنگی مطرح شد؛

بازگشت امید به اولین موزه تخصصی کشتی جهان در جویبار

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۲۵۷۸۳
شهردار جویبار گفت: شهرداری جویبار جهت قدردانی از زحمات این قهرمانان ورزشی اقدام به خرید خانه تاریخی تقوایی برای ساخت اولین موزه تخصصی کشتی جهان کرده است که برای تکمیل آن نیازمند حمایت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از این پروژه هستیم.
۰
plusresetminus
بازگشت امید به اولین موزه تخصصی کشتی جهان در جویبار
به گزارش بلاغ،  همت محمدنژاد در دیدار با مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: شهر جویبار شمالی‌ترین شهر مازندران با جاذبه‌ها گردشگری کم‌نظیری در حوزه‌های مختلف یک ظرفیت بی‌بدیلی است که در این سال‌ها از چشمان سرمایه‌گذاران دورمانده است.
 
وی یکی از ظرفیت‌های کم‌نظیر و مغفول مانده گردشگری در این شهر را توریست ورزشی بیان کرد و گفت: جویبار به‌واسطه قهرمانان ورزشی در رشته‌های مختلف به‌ویژه کشتی آزاد در جهان شناخته‌شده است.
 
شهردار جویبار تصریح کرد: به دلیل وجود قهرمانان ورزشی و مربیان توانمند و سازنده
بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی برای فراگیری تکنیک‌های این رشته از نقاط مختلف کشور به شهرستان جویبار مهاجرت یا سفر می‌کنند.
 
محمدنژاد با اشاره به اینکه شهرداری جویبار نیز برای قدردانی از زحمات این قهرمانان ورزشی اقدام به خرید خانه تاریخی تقوایی برای ساخت اولین موزه تخصصی کشتی جهان کرده است که برای تکمیل آن نیازمند حمایت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از این پروژه هستیم.
 
وی بابیان اینکه برای تکمیل این موزه به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: امیدواریم با همکاری و حمایت وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این پروژه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
 
شهردار جویبار همچنین به احداث منطقه تفریحی و گردشگری در حاشیه جمعه‌بازار اشاره و عنوان کرد: شهر جویبار با توجه به وسعت جمعیتی نیازمند پارک و تفرجگاه مناسب است که با توجه به داشتن رودخانه سیاهرود در کنار پل تاریخی جمعه‌بازار می‌توان منطقه تفریحی و گردشگری ایجاد کرد که شایسته مردم نجیب جویبار باشد.
 
در این دیدار علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمادگی خود را برای همکاری در تکمیل موزه تخصصی کشتی و احداث منطقه تفریحی و گردشگری در کنار جمعه‌بازار جویبار اعلام کرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲