مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال خبر داد

انتقال 770 هزار بشکه نفت خام از پایانه نکا به پالایشگاه تهران

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۲۵۷۳۷
مدیر شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران - منطقه شمال گفت: 770 هزار بشکه نفت خام توسط خط لوله 32 اینچ نکا – ری از پایانه نفتی نکا به پالایشگاه تهران منتقل شد.
۰
plusresetminus
انتقال 770 هزار بشکه نفت خام از پایانه نکا به پالایشگاه تهران
به گزارش بلاغ، ارسلان رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به تداوم ظرفیت‎سازی برای ذخیره فرآورده‎های نفتی کشور، یکی از اقدامات انجام شده توسط منطقه شمال را انتقال 770 هزار بشکه نفت خام از مخازن پایانه نفتی نکا به پالایشگاه تهران اعلام کرد.

وی افزود: این فرایند بر اساس سیاست‎گذاری وزارت نفت و شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران طی روزهای گذشته انجام شد تا با تخلیه مخازن فوق، ظرفیت جدید برای ذخیره‌سازی بنزین ایجادشود.

مدیر شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران - منطقه شمال، خاطرنشان کرد: با اتمام انتقال این محموله نفتی و پس از انجام لایروبی توسط شرکت پایانه های نفتی، عملیات انتقال بنزین و ذخیره‎سازی با استفاده از خط لوله ری – ساری – نکا نیز توسط منطقه شمال آغاز خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: با تلاش کارکنان منطقه شمال، سه میلیارد و 680 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در سال گذشته برای مصرف مردم و مسافران وارد استانهای مازندران و گلستان شد.

رحیمی با اشاره به فعالیت شبانه‏روزی مراکز انتقال نفت، تاسیسات و فشارشکن های تابعه منطقه برای تامین سوخت مورد نیاز مردم بر اهمیت تداوم و استمرار این فرآیند انتقال برای فراهم شدن آسایش مردم تاکید کرد.

مدیر شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران - منطقه شمال با اشاره به انتقال سه میلیارد و 680 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی با استفاده از خط لوله 16 / 12 اینچ ری – ساری و خط لوله 10 و 8 اینچ استان گلستان در سال گذشته، افزود: در این مدت بیش از 180 میلیون لیتر نفت خام نیز از طریق خط لوله 32 اینچ نکا – ری و بالعکس منتقل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴