رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد

بستری 251 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۴۲۵۷۲۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون 251 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.
۰
plusresetminus
بستری 251 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های مازندران
سید عباس موسوی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: طی 24  ساعت گذشته تعداد 61 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند  ظرف همین مدت تعداد ۴۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی افزود: هم اکنون 251 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: 33 درصد کشندگی کرونا در بیماران دارای سرطان ریه بیشتر است.

موسوی ادامه داد: مصرف قلیان، افراد را بسیار مستعد برای ابتلا به بیماری کرونا می کند و منبع اصلی انتقال این بیماری است.

وی گفت: همچنان بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف مانند رعایت فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک، ضدعفونی دائم سطوح، شستشوی دست‌ها هر یک ساعت یکبار و پرهیز هموطنان از سفرهای غیر ضرور به استان مازندران تاکید می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل و دقیق رعایت کنند و به هشدارهای وزارت بهداشت درمورد عواقب عدم رعایت پروتکل‌ها توجه نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تاکید بر ضرورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف تا زمان رسیدن به مرحله کنترل و مهار کامل بیماری کرونا ، از مردم خواست از سفرهای غیر ضرور در ایام تعطیلات پرهیز کنند تا به قطع زنجیره انتقال ویروس کووید۱۹ کمک کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴