تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۲۵۶۲۰
کانال اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی به منظور بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان اقدام به بارگذاری فیلم‌های آموزشی کرده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، در این ایام که مدارس تعطیل هستند و بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی نیز به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند؛ معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به دنبال غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.
به همین منظور اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی در کانال اختصاصی خود در شبکه شاد اقدام به بارگذاری یک سری فیلم‌های کوتاه آموزشی کرده است تا دانش‌آموزان و اولیای آنان از این فیلم‌های آموزشی استفاده کنند.
در این بخش می‌توانیم فیلم‌هایی مربوط به آموزش موسیقی نواحی ، فیلم نامه‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی، نقالی ساخت عروسک‌های نمایشی، کاریکاتور، نقاشی آبرنگ، هنرهای دستی تجسمی و موارد بسیار دیگری را مشاهده کنیم.
همه این فیلم‌ها به وسیله مدرسان کانون‌های فرهنگی تربیتی، فرهنگیان و دانش‌آموزان تهیه شده است که پس از مرحله صحت سنجی و بررسی کیفیت ویدئوها در شبکه شاد بارگذاری شده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی برای مشاهده کانال اختصاصی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی می‌توانید پس از نصب نرم افزار شاد وارد کانال‌های آموزش و پرورش، کانال‌های پرورشی و از اینجا کانال اختصاصی را انتخاب و عضو شوید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴