تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۲۵۶۱۷
ماموران پلیس ۸۸ هزار کیت آزمایشگاهی قاچاق را در پایانه مسافربری غرب کشف کردند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به دنبال دریافت گزارشی در خصوص قصد زنی برای ارسال چندین جعبه کیت آزمایشگاهی به یکی از شهرستان‌های اطراف استان تهران، رسیدگی به موضوع با توجه به حساسیت مساله در دستورکار ماموران قرار گرفت و عوامل انتظامی با حضور در محل اقدام به بررسی موضوع کردند که در جریان آن مشخص شد، گزارش واصله صحت داشته و این زن قصد دارد محموله‌ کیت‌های آزمایشگاهی را خارج از پایانه غرب و از طریق اتوبوس به مقصد مورد نظرش ارسال کند.
در همین راستا نیز ماموران وارد عمل شده و اقدام به توقیف بار که شامل ۸۸ هزار عدد کیت در ۴۴ کارتن بسته بنده شده بود کردند. همچنین زن مذکور را نیز دستگیر کردند که متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده ادعا کرد که به دلیل بسته شدن مرزهای رسمی کشور در پی شیوع کرونا، کیت‌ها را از مرزهای غیر رسمی به صورت قاچاق از کشور افغانستان وارد ایران کرده است.
با توجه به حساسیت‌های موجود در حوزه سلامت، هماهنگی لازم با قاضی تعزیرات حکومتی انجام شده و در بررسی کارشناسی قاچاق بودن کیت‌ها محرز و مشخص شد که این محموله بیش از دو میلیارد ریال ارزش دارد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای این زن پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم و نیز شناسایی و دستگیری دیگر همدستانش به پلیس امنیت اقتصادی تحویل داده شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴