تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۴۲۵۶۱۴
در این مجله اینترنتی به موضوعات مختلفی که در رابطه با کیف، کفش، چگونگی ست کردن کیف و کفش و راهنمای انتخاب کیف و کفش متناسب با هر فصل و... اشاره می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابراعلام لیان استور، وبلاگ لیان استور یکی از بخش‌های زیرشاخه‌ای فروشگاه اینترنتی کیف و کفش لیان استور است که تقریبا هم‌زمان با شروع فعالیت این فروشگاه آغاز به کارکرده است. از آخرین  مقالات منتشر شده از این بلاگ می توان به مقاله رنگ سال ۲۰۲۰ اشاره کرد که استقبال بی‌نظیری از آن شد.
مقاله‌های منتشرشده از این مجله معمولا در رابطه با انواع مدل‌ها بوده و اعضای تیم تحریریه لیان استور تلاش کرده بودند تا انواع محصولاتی که در این فروشگاه به فروش گذاشته می‌شود را برای مشتریان تحلیل کنند و تفاوت این مقاله که تحت عنوان رنگ سال ۲۰۲۰ یا همان رنگ سال ۹۹ بود در همین است که این بار به یکی از جزییات محصولات اشاره‌ شده بود و همچنین برای اولین بار مقاله‌ای با این عنوان در فضای مجازی منتشر شد همه این موارد تاثیرات به سزایی برای بازخورد مثبت این مقاله داشتند.
در ادامه از مقاله رنگ سال به‌طور مفصل و کلی‌تر برای شما مطالبی خواهم نوشت همچنین اگر مایل به خواندن متن کامل این مقاله یا سایر مقاله‌های این مجله هستید می‌توانید به بلاگ لیان استور مراجعه کنید.
یکی از معتبرترین موسسه‌هایی که معمولا رنگ سال را انتخاب می‌کند موسسه پنتون است که در شهر نیوجرسی ایالت متحده واقع‌ شده است. معمولا رنگ سال توسط این موسسه قطعی می‌شود.
سال گذشته رنگی که توسط این موسسه انتخاب‌ شده بود رنگ مرجانی بود این رنگ در بین طیف رنگی صورتی و نارنجی می‌باشد انتخاب این رنگ به‌صورت نمادین انتخاب‌شده بود و هدف آن جلب‌توجه مردم جوامع مختلف نسبت به مرجان‌های دریایی و خطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کند بود.

اما در سال ۹۹ یا ۲۰۲۰ میلادی تصمیم گرفته شد تا سفید مرجانی به‌عنوان رنگ سال انتخاب شود این رنگ بین طیف رنگی سبز و سفید است اما چرا این رنگ انتخاب شد؟ انتخاب این رنگ به این دلیل بود که زمانی که مرجان‌های دریایی در زمان مرگ به این درمی‌آیند و کارشناسان معتقد بودند که انتخاب این رنگ باعث توجه بیشتر مردم به این موضوع می‌شود به همین دلیل در دو سال اخیر رنگ‌های انتخاب‌شده توسط این کمپانی مربوط به مرجان‌های دریایی بوده است.

 البته چند رنگ دیگر هم برای انتخاب رنگ سال ۲۰۲۰ انتخاب شدند که هر کدام هم دلایل خودشان را داشتند در ادامه مواردی از آن‌ها را برای شما بازگو خواهم کرد:
· رنگ سبز
· رنگ خاکی
· رنگ آبی ملایم
· آبی کلاسیک
· رنگ صورتی پاستیلی
این رنگ‌ها از جانب موسسه‌های مختلف و یا کارشناسان مختلف پنتون انتخاب‌ شده بودند.
یکی از رنگ‌هایی که شانس زیادی برای انتخاب شدن در سال ۲۰۲۰ داشت و همچنین بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که این رنگ، رنگ انتخابی امسال است، رنگ آبی کلاسیک است.
آبی کلاسیک یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هایی است که در طیف رنگ آبی وجود دارد به‌ طوری‌ که من شخصا یکی از طرفداران این رنگ هستم.
در انتهای این مقاله رنگ سال‌های گذشته که از سمت موسسه پنتون انتخاب ده بود را به شما معرفی می‌کنیم:
· رنگ مرجانی: همان‌طور که گفته بودم این رنگ در سال ۲۰۱۹ انتخاب‌ شده بود.
· رنگ بنفش: این رنگ، به‌عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ انتخاب شد که محبوبیت زیادی حتی در کشور خودمان کسب کرد.
· رنگ سبز: این رنگ سبز برای سال ۲۰۱۷ انتخاب‌ شده بود اما این‌ یک سبز معمولی نبود و مایل به رنگ زرد بوده و طیف رنگی نزدیکی به زرد داشته است.

دوستان و همراهان همیشگی لیان استور ممنون از همراهی شما عزیزان، همان‌طور که گفته شد این بخشی از مقاله رنگ سال بوده و برای خواندن متن کامل و یا سایر مقالات مرتبط می‌توانید وارد بلاگ لیان استور شوید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴