کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی انتخاب قالیباف را تبریک گفت

10 خرداد 1399 ساعت 19:40

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی با ارسال پیامی، انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس جدید مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.



به گزارش بلاغ، متن پیام محمدرضا مجیدی دبیرکل مجمع مجالس آسیایی به شرح زیر است:
«جناب آقای دکتر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
ابتدا مایلم از طرف خود، همکارانم در دبیرخانه و کلیه اعضای مجمع مجالس آسیائی انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی صمیمانه تبریک عرض کنم.
رجاء واثق دارم که در دوره ریاست جنابعالی در مجلس یازدهم پس از چالشهای عمده مقابله با معضل بیماری کرونا و با بهره گیری از رهنمودهای بین المللی آن جناب، فعالیت های مجمع مجالس آسیایی با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.
در این راستا، اینجانب به عنوان دبیرکل مجمع مجالس آسیائی و کارشناسان کارآزموده بین المللی دبیرخانه، صمیمانه آمادگی کامل خود را برای همکاری با مجلس محترم در مسیر تحقق اهداف مندرج در منشور مجمع مجالس آسیائی در سطح ملی و بین المللی اعلام می داریم.
همچنین ، اینجانب مایلم تاکید نمایم که مجمع مجالس آسیائی از زمان تاسیس در سال ۲۰۰۶، به عنوان یک نهاد پارلمانی منطقه ای با استقرار دبیرخانه آن در تهران، همواره از حمایت های بی دریغ مجلس شورای اسلامی برخوردار بوده است.
در پایان، فرصت را مغتنم شمرده و بهترین آرزوهای خود را برای موفقیت جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اعلام داشته و در انتظار همکاری نزدیک با حضرتعالی در راستای پیشبرد اهداف مشترک برپائی یک آسیای واحد و سرافراز می باشیم.
عالیجناب احترامات فائقه اینجانب را پذیرا باشید.
با احترام
محمد رضا مجیدی
دبیر کل»
 


کد مطلب: 425462

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/425462/دبیرکل-مجمع-مجالس-آسیایی-انتخاب-قالیباف-تبریک-گفت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com