تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۲۵۴۵۲
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، ناآرامی‌ها در مینه‌سوتا نشان می‌دهند مشکلات جدی حقوق بشری در ایالات متحده به شدت زیاد شده‌اند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ‌این رویداد در مینه‌سوتا نخستین مورد در یکسری رخدادهای بی‌قانونی و بی عدالتی از سوی محافظان قانون و نظم در ایالات متحده نیست.
در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: چنین جرایم جدی از سوی افسران پلیس ایالات متحده بسیار زیاد صورت می‌گیرند. آمریکا به صورت آشکارا مشکلات بومی را در حوزه حقوق بشر انباشته کرده است.
مسکو از واشنگتن می‌خواهد تا به صورت کامل درباره این رویداد تحقیق انجام دهد.
این وزارت خانه همچنین در ادامه بیانیه خود آورده است: ما از مقام‌های آمریکا می‌خواهیم تا به صورت کامل الزامات بین‌المللی را محقق کنند تا قوانین ملی خود را بر اساس اولویت‌های سازمان ملل درباره استفاده از زور و سلاح از سوی افسران پلیس اجرایی کرده و به تحقیق کامل درباره مرگ جورج فلوید، مرد سیاهپوست بی‌سلاح بپردازد.
در چند سال گذشته، ایالات متحده شاهد یکسری از این رویدادها بود که در آنها افسران پلیس غیرنظامیان بی سلاح را کشتند. چنین رویدادهایی باعث ناآرامی‌های گسترده‌ای در سراسر این کشور شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴