کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لوله پلی اتیلن و اتصالات الکتروفیوژن از کجا بخریم؟

10 خرداد 1399 ساعت 15:35

لوله پلی اتیلن و اتصالات الکتروفیوژن را در تمام دنیا برای صنعت‌های همانند لوله‌کشی‌های گاز آب و برق مورد استفاده قرار می‌دهند، البته این سوال پیش می‌آید که برای برق چرا؟!



به گزارش بلاغ، بنابر اعلام چمن مصنوعی، البته برای محافظت از کابل‌های برق و کابل‌های مخابراتی از این لوله‌ها در زیر یا روی خاک استفاده می‌شود و نکته جالب اینجاست که جوندگان در خاک هم نمی‌توانند به این لوله‌ها نفوذ کنند و بستر امنی مهیا شده است.
لوله‌های پلی اتیلنی در چه جاهایی استفاده می‌شوند؟
لوله پلی اتیلن از کاربردهای گسترده‌ای برخوردار است اما به طور کلی از کاربردهای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
- آبرسانی شهری و روستایی
- فاضلاب شهری و روستایی
- گازرسانی
- زهکشی
- سیستم مایعات و فاضلاب صنعتی
- شبکه‌های آبیاری متحرک و تحت فشار
- پوشش کابل‌های برق و فیبر نوری
- پوشش دادن لوله‌های فلزی
- دفع پسماندهای صنعتی و انتقال مایعات شیمیایی
- سیستم‌های لایروبی

برای همین مورد به مزیت های لوله های نیوساد می‌پردازیم
وزن بسیار کم  لوله های پلی اتیلن
 لوله پلی اتیلن و اتصالات آن در قیاس با سایر لوله‌های قدیمی مانند فولاد و بتن بسیار سبک است و همین ویژگی حمل و نقل و نصب آن را راحت‌تر کرده، اما در عین حال در مقابل انواع تنش‌های محیطی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد که همین ویژگی بسیار مهمی می‌باشد.
مقاوم در برابر ضربه
 با به کار گیری لوله پلی اتیلن دیگر نیازی به صرف هزینه‌های بالا برای تجهیزات ضد ضربه، لوله‌های فشار قوی و اتصالات پلی اتیلنی نخواهید داشت زیرا این نوع لوله مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه دارد. این خصوصیت موجب عدم تولید هر گونه ضایعات و آسان کردن کار اجرا در پروژه‌های بزرگ می‌شود.
مقاوم در برابر ساییدگی و مواد شیمیایی
پلی اتیلن در مقایسه با سایر مواد سازنده لوله‌ها در برابر سایش بسیار مقاوم است به همین دلیل برای انتقال مایعاتی که دارای مواد جامد نامحلول هستند مناسب‌ترین گزینه است. از سوی دیگر با توجه به سطح بیرونی سختی که لوله‌های پلی اتیلنی دارند خیال مصرف کننده بابت آسیب احتمالی که جوندگان می‌توانند به آن وارد کنند راحت‌تر است. علاوه بر این ساختار خاص پلی اتیلن به آن در برابر بسیاری از مواد شیمیایی، اسیدی و بازی مقاومت بسیار بالایی داده است.
ضریب زبری اندک
 سطح داخلی لوله پلی اتیلن از ضریب زبری اندکی برخوردار است به همین خاطر سیالات می‌توانند با سرعت مناسبی در آن جریان پیدا کنند. علاوه بر این با توجه به این که لوله‌های پلی اتیلنی انتقال حرارت بسیار اندکی دارند در هنگام انتقال مایعات در مقایسه با لوله‌های فلزی تغییر دمای کمتری ایجاد می‌کنند و این مسئله به خودی خود نیاز به عایق کاری در اطراف خط لوله را بسیار کاهش می‌دهد. همچنین برخلاف سیستم‌های لوله کشی آهنی که زنگ زدگی در آن‌ها می‌تواند موجب ایجاد مقاومت داخلی در برابر مایعات شود دچار خوردگی نمی‌شوند و قابلیت جریان پذیری خود را از دست نمی‌دهند.

انعطاف‌پذیری
به طور کلی لوله پلی اتیلن از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است که این ویژگی موجب نیاز کمتر به کاربرد اتصالات می‌شود. شعاع خمش مجاز برای این نوع لوله‌ها حدود ۲۰ برابر قطر خارجی آن‌‎هاست به همین دلیل نصب و اجرای لوله‌های پلی اتیلن نسبت به سایر انواع لوله‌ها بسیار سریع‌تر و کم هزینه‌تر است.
برای خرید این نوع از لوله پلی اتیلن میتوانید به سایتgrassiran۲۴.com مراجعه بفرمائید البته می‌توانید به طور مستقیم با شماره مشاورهای این بخش از طریق لینک خرید لوله پلی اتیلن این کار را انجام دهید.
قیمت لوله پلی اتیلن و اتصالات الکتروفیوژن را می‌توانید در هر زمان به طور آنلاین از طریق همین سایت دریافت نمائید.
اتصالات الکتروفیوژن واقعا امروزه روز جز پر مصرف‌ترین مواردی بوده که کار کرده‌ایم و هر روز روی کیفیت آن کار خواهیم کرد.
قیمت لوله پلی اتیلن
همان طور که گفته شد لوله‌های پلی اتیلنی با تنوع بسیار بالایی عرضه می‌شوند که این تنوع می‌تواند در تفاوت قیمت بسیار موثر باشد. مواد مورد استفاده در ساخت لوله و همچنین قطر و فشار قابل تحمل آن از جمله مواردی هستند که می‌توانند در تعیین قیمت لوله‌های پلی اتیلن نقش عمده‌ای داشته باشند. به عنوان مثال لوله‌ها از قطر حداقل ۲۰ میلی‌متر تا حداکثر ۲۴۰۰ میلی‌متر عرضه می‌شوند که هر چه به سمت قطرهای بزرگ‌تر برویم پروژه‌ها بزرگ‌تر و قیمت‌ها بیشتر می‌شوند. فروش لوله پلی اتیلن در grassiran۲۴.com.
علاوه بر این، یک فاکتور مهم دیگر در تعیین قیمت خرید لوله پلی اتیلن فشار کاری است که می‌تواند تحمل کند. هر چه فشاری کاری که روی یک لوله وارد است بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می‎‌رود.
اگر چه تهیه فهرستی از قیمت انواع مختلف لوله‌های پلی اتیلنی کار دشواری است اما به طور کلی برای تعیین قیمت می‌توان از فرمول زیر کمک گرفت:
حاصل ضرب وزن یک متر سایز خاصی از لوله در قیمت هر کیلو مواد اولیه
البته توجه داشته باشید که هزینه‌های دیگری مانند هزینه سربار و سود تولید کننده نیز به مقدار بالا اضافه می‌شوند.
 در نهایت می‌توانیم نتیجه بگیریم که قیمت لوله پلی اتیلن را نمی‌توان بدون اطلاع از مشخصاتی مانند وزن و قطر محاسبه کرد که جدول‌های استاندارد در چنین مواقعی می‌توانند به کمک ما بیایند.
البته ما grassiran۲۴.com قیمت لوله پلی اتیلن را دقیق از طریق همین سایت به شما اعلام خواهیم کرد.
 


کد مطلب: 425437

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/425437/لوله-پلی-اتیلن-اتصالات-الکتروفیوژن-کجا-بخریم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com