کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش تنیسور آمریکایی به مرگ فلوید

10 خرداد 1399 ساعت 17:30

تنیسور ۱۶ ساله آمریکایی نسبت به مرگ شهروند آفریقایی آمریکایی واکنش نشان داد و اعلام کرد شاید نفر بعدی باشد که به این شکل توسط پلیس به قتل می رسد.



به گزارش بلاغ، به نقل از آس، کوکو گاف، تنیسور ۱۶ ساله آمریکایی یکی دیگر از افراد سرشناسی بود که نسبت به مرگ جورج فلوید واکنش نشان داد. فلوید ۴۰ ساله که آفریقایی آمریکایی بود در جریان یک دستگیری توسط پلیس جان خود را از دست داد. پس از این اتفاق افراد زیادی اعتراض خود را نشان دادند. آخرین نفر گاف بود که گفت: از صدایم برای مبارزه با نژاد پرستی استفاده می کنم؟ شما هم این کار را می کنید؟
گاف که سال گذشته با صعود خود به یک هشتم نهایی ویمبلدون همه را شگفت زده کرد و توانست در سال ۲۰۲۰ به همان مرحله در اپن استرالیا صعود کند در یک ویدئو ظاهر شد و سرپوشی سیاه داشت. تنیسور ۱۶ ساله به دوربین نگاه کرد و آن سوال را پرسید. در ویدئو سپس تصاویر فلوید و دیگر قربانیان سیاه پوست نشان داده شد. در پایان تنیسور آمریکایی می پرسد که آیا نفر بعدی فهرست قربانیان سیاه پوست توسط پلیس آمریکا خواهد بود؟
فلوید دوشنبه گذشته توسط پلیس دستگیر شد. در ویدئو هایی که لحظه دستگیری را ضبط کردند نشان داده می شود یکی از چهار مامور  اقدام به متوقف کردن فلوید می کند. او پس از زمین زدن فلوید رویش می نشیند و با زانویش برای دقایقی به گردنش فشار می آورد. مامور آمریکایی بدون این که به خواهش های فلوید گوش کند به کارش ادمه می دهد. فلوید که نمی توانست نفس بکشد در این حادثه جان خود را از دست داد.
 


کد مطلب: 425430

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/425430/واکنش-تنیسور-آمریکایی-مرگ-فلوید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com