تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۲۵۴۰۴
نسل نوین خدمات آسیاتک تحت عنوان خدمات ابری با حضور رئیس جمهور دکتر روحانی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس آذری جهرمی در روز پنجشنبه مورخه ۸ خرداد ۱۳۹۹ افتتاح شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این افتتاحیه اعلام گفت که با وجود فشارها و تحریم های ظالمانه، با افتتاح خدمات ابری شرکت آسیاتک در حوزه زیر ساخت ابری شبکه ملی اطلاعات به خودکفایی در رفع نیازمندی های خدمات ابری برای کشور خواهیم رسید.
خوشبختانه شرکت آسیاتک با سرمایه گذاری مناسب در این حوزه توانسته عضو زیرساخت پایه های خدمات ابری شبکه ملی اطلاعات کشور شود.
لازم به ذکر است که، رایانش ابری یک روش نوین پردازش است که در آن منابع قابل گسترش و مجازی شده، به صورت یک سرویس پردازشی و از طریق شبکه‌های ارتباطی بر بستر اینترنت عرضه می‌شود. شرکت آسیاتک این خدمت را براساس نیاز مشتریان در لایه  زیرساخت به عنوان سرویس یعنی پایه ای ترین خدمات زیرساخت مانند تهیه سرور، پردازنده، فضای ذخیره سازی و دیگر منابع بر حسب نیاز مشتریان را ارائه می‌کند.  
متقاضیان گرامی می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی خدمات ابری آسیاتک به آدرس www.asiatech.cloud مراجعه فرمایند یا با شماره ۹۱۰۱۵۵۵۵ تماس بگیرند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴