تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۲۵۳۹۱
شرکتBashan pte ltd سنگاپور 80 درصد سهام دولت «تاشکند» در هتل «ازبکستان» را به مبلغ 23 میلیون و 200 هزار دلار خریداری کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازشرکتBashan pte ltd  سنگاپور 80 درصد سهام دولت «تاشکند» را در هتل «ازبکستان» به مبلغ 23 میلیون و 200 هزار دلار خریداری کرد.
بر اساس این گزارش، شرکت‌های معروف تجارت و گردشگری از انگلستان، ترکیه، امارات متحده عربی و سنگاپور در این مناقصه شرکت کردند.
جلسه کمیسیون مناقصه شرکتBashan pte ltd  سنگاپور را به عنوان برنده اعلام کرده است. این شرکت موظف است طی 24 ماه آینده مبلغ 23 میلیون و 200 هزار دلار را پرداخت و طی یک سال و نیم 100 میلیارد صوم (9 میلیون و 863 هزار دلار) دیگر را در این ساختمان سرمایه‌گذاری کند.  
هتل17 طبقه ازبکستان در سال 1974 میلادی ساخته شده است. هتل مذکور 4 ستاره و 243 اتاق دارد. این از معروفترین هتل‌های شهر تاشکند با معماریی به شکل کتاب نیمه باز است.
سنگاپور استقلال ازبکستان را در تاریخ 2 ژانویه سال 1992 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 8 آوریل سال 1997 میلادی بین این 2 کشور روابط دیپلماتیک برقرار شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴